![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Nå er regnet kommet tilbake til Østlandet og nå setter jeg kursen for OSL og turen går i dag til GOT via ARN og retur samme veg for å slippe hjul visperen til Wideroe i dag.
God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim.
Regnfull morgen her også, men nå putrer kaffen på trakteren og far har en stille stund før kidsa entrer manesjen ![]() Blir en kjapp tur på jobb for å signere nybilkontrakt idag, deretter er det mere usikkert. Ha en nydelig lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Seattle (vel her er det vel strengt tatt fredagskveld enda)! Kjekt å være tilbake i Seattle. I morgen er det Alaska Airlines opp til Anchorage for en uke med jobbing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Helgens første tolv-timersvakt er i gang. Det blir vel noen kopper med kaffe i løpet av dagen er jeg redd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Litt trang i hjelmen da jeg var dum nok til og sitte oppe med litt whisky og musikk etter gjestene var dratt i går....*bitchslapp*.
Vel, da er det jo bra jeg har avtalt løpetur med en kamerat etterpå, før vi skal parkere arvingen hos de gamle og fra bort på middag ![]() ![]() Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjordens vidder!
![]() Grått og litt kjølig er stikkordene her denne dagen, heldigvis har man nyheter på TV og Flightradar24 som akkurat nå brukes aktivt for å spotte FI353 og SU103 som straks krysser hverandre Nordvest om hjemmet. ![]() Ellers ikke noe særlig på agendaen denne dagen, ha en fortreffelig lørdag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
Blir kino med rekutten i dag, så må man vel pakke litt for 3 dager i Tromsø. Drar oppover i morgen for jobb mandag og tirsdag. Ha en flott helg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen fra solfylte Mosjøen. Her er man igang med morgenkaffen allerede etter å ha jobbet til midnatt. Ny omgang i kveld, så får starte dagen med litt solid frokostmat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Takk for i går! Det var meget hyggelig! 😊
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Andorra La Vella!
Kaffe og Underberg på senga før dagen starter for alvor. Kanonvær taler for utendørs utforskning av byen. Fantastiske omgivelser her oppe. Ha en plettfri lørdag, folkens ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Kaffe i koppen før litt indretjeneste og handling av godsaker. Ble litt sure på Meny i går da de IKKE hadde noe ferskt lam, bortsett fra noen ferdigsurrede store steiker, til tross for annonser for annet. Så vurderer om jeg skal ta trikken opp til Jacobs eller om jeg skal finne på noe anna kjøtt..
....mye snakk om whisky her. Hva drikkes? Selv skal jeg prøve å smake på Balvenie Tripple Cask, som jeg kjøpte på Burgas-flyplassen. Ellers forefinnes Laphroaig QA cask, Talisker 10, Glenfarchlas 105, Balblair 03 og Mykje Anna i skapet. Og så er jo det bare tre uker til ny whiskytour! ![]() Ha en fin lørdag, med eller uten whisky! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hallois - som Noen er også jeg litt trang i knollen i dag. Det var jo helt umulig å få tømt kjøleskapet for tonic i går
![]()
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Guud day fra Tananger
Ikke trang i hjelmen, ikke vært noe whiskey heller da ![]() Her blir det straks en tur bor på asfaltstripa for å kikke på treverk, duk og metall som beveger seg i formasjon over bakken. Satser på at det blir bra. Ha en fin helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen folkens. | ATC-flyradar | Flyforum | 11 | 19-09-2015 16:49 |
God lørdag morgen folkens | geirs | Flyforum | 15 | 04-07-2015 23:46 |
God lørdag folkens. | ENGM 911 | Flyforum | 17 | 04-07-2011 15:47 |
God lørdag folkens ;-) | jameson82 | Flyforum | 16 | 17-04-2011 00:46 |