![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dvs en gryyytidlig søndag kan man vel si. Byen har jo ikke stengt riktig enda for alle festglade mennesker er ute. Men her har man en nattevakt som består av relativt hjernedødt arbeid - dvs nesten bare stirre i veggen og reagere når det er noen folk som ikke skal være her. Dvs det har jeg måttet gjøre en gang i natt. De forsvant så fort de så meg. Gode og fulle var dem. Så det gir meg god tid til å høre på radioens P1 og få se internett. Man blir dog avløst kl 09 og jeg kjenner jo allerede nå før kl 03 at det skal bli deilig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Natta fra Huacachina i Peru!
Cruz del Sur må være det beste busselskapet ever, med nesten lie flat stoler, bussvertinne, 2-1 seating, mat og drikke, filmer/tv, egen bagdrop osv. - nesten som å fly i C ;-) Det tok litt under 4 timer å komme hit, sør fra Lima. Vi blir her i to dager før nattbuss med samme selskap tar oss til Arequipa og høyden :-) Viking vant, herlig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - klokken nærmer seg klokken 8 denne morgen frokost er inntatt - kaffen er traktet og dufter godt. Ute er passe varmt - sol og noe blå himmel - for en flott start på en søndag.
Ha en flott søndag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Heldigvis var denne bussturen i Tonga mye kortere. Liten øy.
![]() God morgen fra Ola Narr. Deilig med litt kjølig vær. Noen holdt på med å spille musikk høyt borte mot Tøyenbadet hele kvelden igår. Kunne høre det selv med balkongdøren lukket. Nå er det stille. Er rekordsent ute med bestilling av juleturen. Får se om jeg kommer meg nærmere i løpet av dagen. Ha en god en alle med bedre naboer.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Longyearbyen. Venter på avgang SK4499, foreløpig forsinket på ubestemt tid pga lavt skydekke.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Greit med besteforeldre som ikke hadde veldig i mot ta seg av arvingen som så vanlig begynte dagen før 06.
På vei hjem blir det innom et bursdagsselskap i Bærum før vi ender opp hos de gamle for en klassisk søndagsmiddag. Lukter løpetur i kveld da. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
"Silkematt 07" del 2 i dag - og det er det. En fin dag til alle matte og blanke
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Nice. Nettopp inntatt frokosten på terrassen, og fikk se en avbrutt takeoff av DY1403. Noen som vet grunnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superflyer
|
![]()
Go formiddag
Ut en tur med kidsa før det blir øl og fotball på Lerkendal ![]() Ha en fin en ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger
Har funnet veien til Døgnvill for en burger, pluss å reservere bord til Fly&øl (tm) 18/9. Ikke like mye regn som det var i går, men ikke sommervær heller. Ha en fin søndag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'formiddag ... her braker straks arbeidsdagen i gang. Første kaffekopp er inntatt og nå kjenner jeg at jeg trenger noe å spise ..
Harald Are Lund og Aunt Mary på radioen, fotball på TV og vi satser på at det blir en skikkelig blåsøndag for fugla til Fnate og Reidar. Ha en god søndag, alle dere som heller ikke har problemer med å fylle denne søndagen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Buss Varna-Burgas i dag... Ankom nettopp Hotel Burgas Burgas. Bussen var det vanlige styret med ca 18 seter og 19 passasjerer... Og bussene går langtfra så ofte som noen nettsider påstår. Så det ble en kald varmrett på busstasjonen - brødet jeg hadde med fra sentrum var varmere enn det som ble forsøkt varmet i mikroen - men, men, så er jo strømmen dyr her da...
... og ikke snakk om skikkelig buss nei, men fikk karret til meg et 1-peronssete, så gikk greit nok. Var overbooket med 1 person, men han fikk sitte på bussen bak som kjørte en litt annen rute mot slutten, og så ble det veksling når noen gikk av riktig buss. Skjønner ikke helt hvorfor de på død og liv skal stappe folk sammen slik og kjøre med så knappe marginer, blir jo umulig å få plass om man ser sent ute også. Varna-Sofia er eksemplarisk og kjører en helt annen standard. Samme med Hotel Odessos, som jeg kom fra. Det første som møter meg her på 4-stjerners er opplysning om at heis ikke virker, noe den gjorde likevel. Så var det krav om forhåndsbetaling. Det fristet å ta 1 av 4 de fine flaskene vann i minibaren, men så viste det seg at samtlige har vært åpnet ! Da blir et Schwppes i stedet for, men flaskeåpner, nei det finnes ikke... ... Tripadvisor melder om ustabilt nett. Vi får se. Nå skal jeg snart ut i Burgas for førte gang. Men først karbad - tipper at det ikke finnes tett propp. Ha en god søndag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |