![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra NSB på et tog i retning eksotiske Sandefjord Lufthavn - litt mer farting med Widerøe i dag. At jeg orker sier jeg men heldigvis bare noen dager igjen da.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God tirsdag morgen fra kontoret i Oslo nord - tidlig frokost i dag - noe før klokken 06:30 og kaffen var ferdig traktet når jeg ankom kontoret rett før klokken 07:00.
Jakten på GULLKORTET starter 4.9.2015 og skal vel våre i mine hender før januar 2016 er ferdig. Ha en flott dag folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Selv om barnehageinnkjøringen har gått som en lek, bank i bordet, så tar vi det litt forsiktig i starten så er min tur til og være hjemme før levering halv ni. Så da får Prærien vente litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God tirsdag fra Skottland!
En vital roterende del på laptoppen bestemte seg for å ta kveld i går, heldigvis har man orden i backupen. Den roterende delen har blitt skiftet ut med en uten mekaniske deler. Ha en tirsdag med orden i sysakene
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God tirsdag fra København. Klamt og fuktig for øyeblikket, men det skal lette mot ettermiddagen. Må snart prøve å spore opp noe dugende kaffe for å komme meg i vater –ha en god en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn-ish fra studentbyen. Lettere frustrert etter at Narvesen har klart å rote bort pakka mi fra DHL... inni den er billetten min til en kamp i rugby VM i oktober, så har jo litt tid på seg til å finne den heldigvis.
Kan også virke som om jeg skal klare å beholde EBS på ærlig vis, selv om årsaken for det er noe jeg fint hadde klart meg uten |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra hjemmekontoret
Har faktisk jobbet en del timer idag. Avbrutt av noen plask i poolen, så klart. Men nå har klokken blitt 18:00, sola går snart ned og det er på tide med et glass vin. Er fortsatt så støl etter igår at det gjør vondt å trykke på tastene på Mac'en. JEg er nok bittelitt dårligere trent enn jeg var i fjor. Ha en fin en - her skal det regne.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Dagene går unna og det begynner å bli fullt trykk i "systemet" etter ferien. Tross mye negativt i media er det for de fleste business as usual i vår industri. Ser likevel at det er noe tynnere belegg på mine jobbturer øst,vest og sørover on the airways. Nye turer denne uka over vannet til øya i vest blir det for mitt vedkommende. Ha en fortsatt fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Gurgggglll ettermiddag fra en mørk krok på puben!
Tester ut om to reparatører faktisk er bedre enn ingen reparatører. Ha en bedre aften ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ingen god tirsdag fra Vangsnes. Er på vei til Sogndal og da passet brannen i dag svært dårlig. Kaos over Vikafjellet, og det blir neppe bedre inn til Sogndal. Gleder meg allerede til returen samme vei. ..
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God kveld fra biz loungen i Doha (føler jeg har vært gjennom her et antall ganger nå), hvor man nyter sin Krug mens man venter på avgangen til SIN. Skal bli gøy å prøve A350 for første gang iallefall! �� Gullkortet er også i boks.
Last edited by nime; 11-08-2015 at 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her blir det ingen A350 i natt, snarere en liten terte på kammerset... Litt overskyet dag i Varna, med høy fuktighet og litt klamhet. Stakk en tur innom Golden Sands og traff en gammel bekjent, fyren fra Milano. Men skjønner mindre og mindre av "chartersteder" - etter kl 21 virker det som en samling av ungdommer, idioter på 50+ og malplasserte barnefamilier. Nesten like trist som barene med damer i Thailand. Nuvel, nok om det - tilbake til terten, som er god ! :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God tirsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 13 | 26-05-2015 19:32 |
God Tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 11 | 06-11-2012 16:11 |
God tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 11 | 25-09-2012 13:36 |
Opphør av medlemsrabatt på NSB fra 1. august | SeatBelt | Reiseforum | 0 | 03-07-2012 14:12 |