![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var solen tilbake over hovedstaden... Nå blir det en rolig morgen med kaffe, aviser og ikke minst NRK Reiseradioen om en stund. Ha en bedre lørdag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bonjour!
Efter allt för mycker rödvin igår är det nu dags för stor fest när universitetet firar jubiléeum och min chef fyller 50. Don't expect to hear from me tomorrow ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Alta
Ser ut som sommeren er over for denne gang. Rundt 13 grader i dag og grått og trist. Blir vel en liten snartur på kafe med sykkelklubben nå på formiddag og så er det bryllup for en kollega i kveld. Blir spennende å se om dressen passer. Er en stund siden jeg har brukt den nå.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Kragerø
Sola skinner og det er 18°C, men fra ca. kl. 11 er det meldt lokalt store snømengder. ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sola skinner i Maura og, dog noen skyer kan skimtes ut av vinduet.
Dagen i dag går med til å kjøre lillesøster og en veninne til Torp, for avgang med Ryanair til Prestrwick. Faktisk så har søsteren min nesten vært på flere flyplasser enn meg, samt flydd flere selskaper (utenlands, hvertfall..).. Nesten flaut.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra et solfylt Nærsnes! Etter noen dagers pause,fortsetter beisingen.I dag er det terassen i 3. etg. som skal til pers.Mange bjelker,kriker og kroker betyr penselarbeid og ikke rull
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja, idag var det en glad morgen, og jeg var opp før solen, og på motorveien da den sto opp, fordi jeg hadde lovet å følge 2 familiemedlemmer til OSL i god tid før avgang NB 603 kl 06:55. Så vi sto i innsjekkingskø kl 05:05, og da de gikk gj sikkerhetskontrollen, var det god tid til en rask rekognosering, før jeg kunne innta min favorittplass øst for bane 19L og følge morgentrafikken i 3 timer. Cimber CRJ OY-RBJ landet rett foran nesa mi
![]() Så fikk jeg noen store landinger ved 19R, viktigst var AP-BGL, HL74... og VP-BDH. Så avrundet jeg med avgangen til AP-BGL igjen på 19L før jeg dro hjem, så det ble 7 timers arbeidsdag ![]() Nå skal roen senke seg resten av helgen før en uke med store utfordringer. Leser ikke forumet igjen før søndag kveld. God helg!
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]()
I dag er det redusert mengde tiltak, etter en aften i Mojito'ens tegn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad lørdag kveld! Litt uvanlig tid for meg å forumere, men når man er gressenkemann og alle viktige oppgaver er unnagjort og attpåtil fotballen er ferdigspilt for i dag så er det bare å sette seg ned.
![]() Veldig synd at Skandinavia's eneste deltager røk ut (selv om BU622 ikke er enig?), men jeg hadde nesten mer vondt av Mexico - de bet skikkelig fra seg og gav Argentina frisk motstand.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Aftenen har senket seg over Miami Beach, og dagen endte med ett heidunranes tordenvær - helt fantastisk å se på for en vær guru!
Kveldsmaten ble inntatt på Jerry's på South Beach - været er under oppklarning og tempratur på gode 25 grader!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 26 | 11-04-2010 05:24 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 20 | 13-01-2008 00:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 26-08-2006 12:54 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 7 | 29-04-2006 18:16 |
Glad lørdag morgen... | EB | Flyforum | 9 | 12-11-2005 15:47 |