![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var det onsdag. 22. juli i dag, som jo for alltid vil være en spesiell dato i Norge.
For de fleste går livet videre som vanlig. Selv bygger jeg landet ved hjelp av gjemmekontor. Ser ut til å bli en rolig dag, og da kan jeg få kjørt noen vaskemaskiner innimellom og kanskje begynt å "småpakke" litt. Bare én uke igjen til avreise til favorittbyen min ved Svartehavet: https://www.youtube.com/watch?v=jYJdep6-9Es
(Hotellet mitt fra 0:18 til venstre og utsikten fra 0:28 for de som gidder å se... ![]() God onsdag !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. 05 oppstandelse på arvingen i dag også....i morgen er det konas tur.
Etterpå går turen til Sandefjord og en overnatting der. Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra Middelhavet - flott vær og høy temperatur følger med på denne siste og 3 uken her nede.
I dag blir en flott dag rundt Alcudiabukta ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
Guud morning fra Kokstad (BGO)
Frokost er inntatt, og snart går turen bort til en viss fartsfugl for dagens aktiviteter. Noe som fort kan vise seg å komme seg noen meter over bakken. Og en tur inn til sentrum for en tur innom vår tradisjonelle matsjappe der. Retur til Tananger i morgen, og tilbake til jobb på mandag. Ha en fin dag forumister, selv om det er en litt spesiell dag for oss nordmenn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Hilton i gamlebyen i Antwerpen. På jobb, hadde et hyggelig restaurantbesøk på en koselig liten fransk/belgisk restaurant og også noen kalde øl ute i det fine været i går kveld. Valgte å fly med KLM for fortsatt å holde liv i Flying Blue kontoen min en stund til. AMS-BRU gikk på snaue halvtimen med smekkfull bambusjet. Tilbake til AMS i kveld og en fridag i morgen
![]() Ha en aldeles fortreffelig dag, uansett om du er på jobb eller ei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra Wales. Fint vær i går blei til småregn i dag. Hatt et par dager sørafor for å hilse på en relativt nyfødd niese.
Det store spørsmålet i dag er 7 timer med motorvei nordover, eller bruke lit lengre tid å kjøre igjennom Wales med fare for å bli liggende i 30mph bak tungtransport på svingete veier... Ha en flott onsdag!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God 1. juni! Endelig sommer..? | KnutW | Flyforum | 23 | 02-06-2017 02:33 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God sommer fra BGO! | Islending | Flyforum | 25 | 21-07-2013 07:44 |
God morgen fra sommer og sol. | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 03-10-2012 15:50 |
God sommer alle sammen!! :) | Elyas93 | Bilder & foto | 8 | 03-07-2012 01:07 |