![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp da har jeg kjøpt billett til RIAT til sommeren, gleder meg stort. Skal dit på lørdagen. Blir VIP med servering og full pakke på Aviation club. Gjorde det nå fordi det var 30 pund å spare på å kjøpe før 1 januar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
YES YES YES hipp hipp hurra. RIAT melder nå at mitt favorittfly Harrier kommer til stevnet. Det spanske flyvåpnet sender 2 av sine Harriere til RIAT, et til Static og et til flyoppvisning. Jeg storgleder meg. Har ikke sett Harrier fly siden Gardermoen i 1994. Dette blir gøy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da har RIAT kommet med virkelig en heftig nyhet. De skal ha oppvisnig med ME262, verdens første opperasjonnele jetjager bygget av tyskerne under 2VK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ikke samme maskin, men jeg tok denne på Everett i 2002. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Inntresante oppdateringer idag. Tyskerne skal fly display med Tornado. Skal bli gøy. Mange år siden jeg har sett oppvisning med den bråkebøtta. Var ikke klar over at tyskerne hadde begynt å fly oppvisning igjen heller. Har jo ikke gjort det på mange år.
I tillegg kommer Turkish Stars, alltid morsomt med formasjonsteam som bruker ekte jetjagere og ikke bare treningsjagere sånn som Red Arraws, Frecce Tricolori med flere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Turkish stars har desverre meldt avbud, men til gjengjeld kommer det to andre ganske eksotiske innslag blant formasjonsteamene. Både Al Fursan fra Emiratene som flyr samme type maskin som Frecce Tricolori kommer og Royal Saudi Hawks som flyr samme maskin som finske Midnight Hawks kommer. To spenstige team, jeg skulle sett Saudiaraberne i 2011, men var der på lørdag og grunnet veldig regnvær var alle displayer på formiddagen innstilt. Innkludert det til Saudi araberne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Får være heldigere enn meg og ikke få regn i 17 tida her ved cosford. Pøssregner her i telford. vær pirkete på hvilket hotell man bestiller. Hadde kostet mer å få nær jernbanen.
Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
f(cf)-18 demo teamet til canada kommer i 2024
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
spanske harrier er og på årets display.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Har hørt at RNoAF blir sterkt representert på RIAT, har hørt 'en av hver' av det som kan flyge
Sent fra min SM-S918B via Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Merkelig nok norsk f-35 uten at sola sin har blitt annonsert. (Kjører ikke display som vanlig.
![]() Sent fra min SM-A526B via Tapatalk
Last edited by joandreas; 06-06-2024 at 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Da blir det RIAT til neste år. | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 138 | 23-07-2013 15:00 |
Andre B2 kommer til RIAT | Norge Rundt På 14 Dager | Spotteralerts | 0 | 02-07-2012 12:42 |
Gleder meg til RIAT | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 35 | 13-07-2011 11:33 |
Refusjon av ubenyttet billett kjøpt på sas.no - hvordan? | VC-10 | Flyforum | 3 | 26-05-2008 10:25 |
Nedlegging av rute som du har kjøpt billett til | Desk pilot | Flyforum | 2 | 05-04-2006 17:24 |