![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hå fra United loungen på NRT, hvor SK sin -RKF står rett utfor. Flott at SK sendte et nylig oppusset fly. Ikke bra at OptionTown ikke gikk gjennom. Bra at vi uansett ble oppgradert med poeng til C. Ser ikke helt regnestykket med å ville ha poeng og ikke penger for et sete, but what do I know
![]() Blir herlige 12ish timer hjemover etter 3 fabelaktige uker i Japan. Satser på 4. tur på rad til neste skisesong også ![]() Første arbeidsdag i morgen blir bra... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Belfast!
Ubegripelig tidlig på'n idag igjen. Skjønner ikke hva som skjer, men jeg får mye ut av dagene da ![]() Hadde et herlig besøk på The Crown Liquor Saloon igår ettermiddag. Meget bra. Idag tror jeg det blir litt Titanicish og deretter lunch på Holohan's. Ettermiddagen blir litt ad lib, men satser på å få fulgt Johnsrud Sundby over streken. Ha en velsmurt søndag folkens!
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - her er det kommet mye snø i løpet av siste 12 timer. Kaldt er det også - 9 minus for øyeblikket.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Klar himmel, 11 blå og litt vind er vær-status akkurat nå. Her har man nettopp dratt seg opp fra drømmeland og er etter hvert klart for å ta fatt på nok en dag med ymse små-oppgaver som skal i havn før avslutningen på TdS. Årets første tur er så godt som i havn, og går etter planen til Malm rundt 21-24 april hvor vi skal besøke familie. Kanskje man får lagt inn besøk hos flere denne gangen når man først skal oppover. Ha en forbilledlig dag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God søndag fra Trondheim
-6 på graderstokken her , men litt vind. Får vel ta en kort tur ut så vi får luftet podene ![]() ![]() Idag blir det en særdeles sløv dag ellers....ha en friskere søndag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. -6 i denne delen av hovedstaden og kan glede med over at det endelig snør litt skikkelig. Håper bare det kommer mer enn hva som er meldt. Litt støl etter årets første skitur, men merker også en snev av gårsdagens siste Ardberg. Ski på TV og middag hos de gamle er dagens plan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Da har undertegnede servert O`Store frokost på sengen så da er vel resten av dagen reddet uten altfor mye "kjerringmas". Flesket til med billettkjøp til CGK med TK. Syv uker i Asia er ikke å fornekte fra midten av mars.
Nu er det vannrett stilling med laptop på fanget avbrutt av kaffemarinering av tunga. Og sånn går no langfrien........
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn - det er definitivt en dag å holde seg inne på. Snø og minus seks på en gang er mer enn nok vinter. Og forsyne meg er det snø på tv, også i dag. Da er det bare å finne fram reiseplaner for mai - Kiev/Odessa eller Georgia/Svartehavet? Er så fryktelig i tvil om hva jeg skal velge. Snakker om midten av mai. Kunne kanskje leid en båt over Svartehavet?
![]() God søndag til alle som holder seg inne i dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra OSlo. Her holder man seg også innendørs, men man har et ærend som gjør at man må gå ut av hybelen om 1 1/2 time ish. ![]() Fordelen er at det blir skiføre i marka etter at dette snøværet har gitt seg. Det blir litt deilig. Jeg har ihvertfall planer klare for påska etter at tur til Sao Tome og Principe ble bestilt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra 'the other Georgia'. Her er en kaldfront på vei inn og temperaturen er i fritt fall. Godt man har kaffe og sitter varmt og trygt.
Fortsatt god søndag til alle som ikke skal ut i kulda og god bedring til resten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God ettermiddag fra tiggerstaden. Er ferdig med dagens svømmetur og middag så nå gjenstår det å fylle på med innhold til noen av vinterens turer. Skal jeg velge Exeter/Torquay eller Bristol/Cardiff for en vinterhelg eller skal jeg velge noe helt annet i området?
Litt kjedelig å være pass-fast i vinterland. Selv en slapp dag på hotellstrand i Puerto Rico hadde vært akseptabelt nå. Ser at man får mange rare vaner av å reise litt. Kom idag på at det er veldig lenge siden jeg hadde en sløv morgen i sengen med "Alpenpanorama" med ompamusikk på TV. Ha en god en alle som stadig får nye rare vaner fra sine reiser.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra LINQ i Las Vegas. Straks må jeg hoppe i dusjen og dure ut mot flyplassen.
Forhåpentligvis... skal jeg hjem via Dallas med American 773ER. Men den kan ikke sjekkes inn online og setekartet ser j*velig fullt ut. Enn så lenge er jeg markert på sete 3J, som strengt tatt er beste setet i balja. Så vi får bare håpe. Ha en fin en
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Her står TV'n innstilt på Ice Station Zebra .. eller fotballstadion i Minneapolis .. hvor Vikings og Seahawks spiller playoff-kamp. GO HAWKS !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Gullstua på OSL! Litt småforsinkelser her (45 minutter sen til LHR og omtrent det samme sen fra TOS). Blir sikkert greit, selv om det blir litt sent før jeg er installert på The May Fair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Seahawks ser ut til å slite litt?
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Mmm .. ørlite .. kommer liksom ikke i gang ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
I plast faktisk. Er det i det hele tatt lov?
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Er man i USA så er man i USA ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra UA-loungen @ NRT | petter380 | Flyforum | 15 | 30-01-2017 00:03 |
Airbus 388 F OSL-FRA-NRT/retur | Hypern | TripReports | 40 | 22-01-2012 22:28 |
Attn Dividend Miles-mafia: LH har ledig F i A380 på FRA-NRT-FRA rundt nyttår | MD90 | Reiseforum | 19 | 03-01-2012 20:12 |
En flott, solrik og kald søndag på ENGM | Hermann SF | Bilder & foto | 13 | 17-12-2010 12:59 |
Glad og solrik søndag morgen... | EB | Flyforum | 8 | 12-03-2007 00:15 |