![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God fredag fra Hamad International Airport. Her er man trøtt, groggy og generelt ikke tipp topp etter en altfor kort natt. Oryx Rotana kan ta seg en bolle - notorisk trege til å sjekke folk inn og ut. Og når man er uopplagt så blir slike ting stort. Fordelen er at jeg reiser business nå og kan slå setet i horsiontalen etter takeoff. Det skal bli deilig. Deilig å komme hjem også. Passkontrollen stussa da jeg ikke hadde det normale visumet, men noe annet fra Al Maha services. Vel vel det ordna seg etter et par minutter etter at dama diskuterte med en overordna. Fikk bare lyst til å skrike og rope høyt, men passkontrollører har generelt en lav humorlist og kanskje best og unngå sprell.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Her blir det barnebursdag begge dager i helgen så da må det bakes kake og rydde. Men først skal Strøm-Larsen raides for pølser. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo`s beste kant av byen
![]() ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra SAS OSL loungen,
Over fjellet med SK4002 og -RRG i nettopp på vei videre til NCE med SK4703. Ferie, ferie, ferie i Provence som vanlig i over 3 uker. Det blir fantastisk etter et par hysterisk travle måneder på reisefot. Ikke minst skal det bli godt med varme dager etter den usedvanlig kjølige forsommeren. God mat og vin venter min bedre halvdel og meg selv. Ha en fin dag og god helg Forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Skyet opphold og rundt 8+ akkurat nå, men det ser lovende ut. Siste skoledag før ferien så i dag blir det nok livlaga når klokkene slår ca 14.45! Neste torsdag sitter lillesøster på et fly for første gang, og XC startet sesongen fra TRD i går kveld. Ha en strålende dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata, hvor noen timer til skal tilbringes før det blir NSB, Norwegian, Golf GTI og Fjord1 videre. Kofferten er fylt opp med et noen gode råvarer får årets sommertur til Ytre Møre. Ha en fin-fin fredag!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra tiggerstaden. Endelig en dag uten kriser og brannslukning. Rene sommerstemningen. Skal idag foreta den meget vanskelig øvelsen å svinge til venstre etter sikkerhetssjekken på OSL. Her er det om å gjøre å holde seg våken og ikke gå på autopilot.
Ha en god en alle som skal gå nye veier idag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Middels morgen fra toget. Hadde sommerfest med kontoret igår og tilsvarende tvilsom form idag.
Ha en fin en
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Travel dag i WIAS (Weldig) West forventes, men en tredagers helg venter etter at jeg får kjempet meg gjennom skiftet.
Lørdagen blir spotterdag. Først en tur på Airliners International på Delta-museet, og deretter blir det vel en runde på parkeringshuset. Varmt og godt, og gjeller er valgfritt ekstrautstyr i denne luftfuktigheten ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Doha | Fnate | Flyforum | 17 | 08-08-2016 16:25 |
God morgen fra Doha | nime | Flyforum | 33 | 06-03-2014 00:08 |
God laugardagr fra Doha | robertaas | Flyforum | 10 | 04-01-2014 17:08 |
God morgen fra Doha | Furahini | Flyforum | 17 | 19-09-2012 22:08 |
Dubai-Doha-Guangzhou-Doha-Dubai med Qatar airways (aka smaabussene som ble store) | Chaos Controller | TripReports | 5 | 13-07-2008 00:04 |