![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://uflymike.com/products/aviatio...crophones.html
Tenkte det er på tide å skifte ut headsetet mitt i flyet, og tenkte å bytte til Bose Quietcomfort med tilleggsmikrofon. Men ser at Uflymike har sluttet å produsere dette. Er det noen som har noen gode alternativer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sjekk ebay
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jepp, det selges en brukt Uflymike uten garanti/mulighet til reservedeler til dobbelte av utsalgspris :P Tenkte om det finnes lignende produsenter/konkurrenter som lager et like godt produkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kommer ny uflymike nå strax som passer qc25. Såvidt jeg har forstått vil det også lages feste for qc15. Uansett anbefaler jeg IKKE å bruke qc15 som flyheadsett siden hele headsettet dør om batteriene går tom. På qc25 mister du kun noise canceling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har brukt det i flere år, og har aldri hatt ett problem. Uansett tar det jo 5 sekunder å bytte batteri, og det er plass til 2-3 batterier i veska
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Eg har en ekstra ny UflyMike boom til salg. Eg bor på Stord, men kommer jevnligt forbi OSL eller CPH om noen er interessede. Ha en fin søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bose qc15 med uflymike til salgs | Deleepan | General Aviation og sjøfly | 0 | 10-10-2014 19:02 |
Bose A20 Bluetooth til salgs! | DABDAB | General Aviation og sjøfly | 0 | 22-06-2014 14:58 |
Kjøpe enveisbillett MNL til CPH | kblaur | Reiseforum | 9 | 09-03-2012 22:28 |
Kjøpe seg opp til business - LH | TOS | Reiseforum | 2 | 10-03-2010 00:02 |