![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her har vi allerede vært oppe en stund da enkelte ønsket og komme i gang med dagen. Så får booste i gang med en Kazaar i koppen. Siden det er en 100% robusta kaffe så er det også dobbelt opp med koffein, og det merker jeg trengs. Løpetur i marka med en kamerat etterpå og påfølgende middag. Så da er dagen satt. Arvingen skal i bursdag, så gleder meg alt til roen skal senke seg her 😜
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Trøtt.no her gitt! Men på den annen side, huset er fullt av unger av den litt mer bråkete sorten denne helgen, så da er det vel kanskje like greit å holde seg på jobb? ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Overskyet her foreløpig, men opphold. Det er bra da jeg tenker å stikke innom flydagen på Kjeller etterhvert. ☺ Ønsker alle en fin dag!
Last edited by Concorde98; 31-05-2015 at 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord i Oslo - blir en stille dag etter 2 dager med "flighter" - kanskje besøk av en av barnebarna utpå dagen.
Ha en god dag i dette høstværet. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Her regner det og er ca 11 +, så i alle fall grei temperatur akkurat nå. Åpner denne søndagen med litt MLS( Major League Soccer ) i opptak fra kampen mellom Toronto FC og San Jose Earthquakes som gikk i natt norsk tid. I dag dukes det for litt Tippeliga og deretter nok en MLS-kamp direkte fra Seattle hvor hjemmelaget møter New York. Ellers før den tid skal lillesøster hentes på Valset ferjeleie etter pappahelg men utenom det ingen store planer denne søndagen. ![]() Ønsker alle forumister en strålende dag rundt om i verdens hjørner! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() (y) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Ser ut til å bli en bråkete dag her også, men mer av værgudsmessige årsaker. Men det er ok - fikset det som skulle fikses utendørs i går.
Lite som skjer i dag - blir muligens en tur på Costco. Og i morgen skal jeg fly BBJ. Blir stas! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mye byger her tidligere i dag, men har roet seg nå. Ha en god ettermiddag, med eller uten vindskeiv bil.
#enanelsesommer
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
Hun flyvertinnen på SK2306 i dag.......whohaa! Mvh helt framme
|
![]() |
![]() |
![]() |
|