![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Ny dagstur til Oslo her, mye folk og laaaang tur til TRD ettersom de skal fikse veiene og tunnellene om natta..
Brukte 90 min på en vanligvis 40 min tur! Nyt dagen folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Tidlig på som vanlig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften fra Hilton Anchorage, hvor visstnok Kongen skal bo om en ukes tid. Vi skal prøve å ikke herje for mye. Sliten etter laaang dag. Mistenker at vi våkner tilsvarende tidlig, men det finner vi ut av. Sol og fint og nesten like varmt som hjemme.....
Delta leverte greit. Aldri feil å gå til venstre når man kommer inn i flyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim #2(ikke fra Værnes)
![]() Greit vær her,9 grader og skyet. MC til jobb-satser på at regnet holder seg unna. Blir en dag i jobbens tegn idag,så blir det hjemme-alenefest med kidsa da mor er på festligheter med skolen. Ha en fortreffelig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Middelhavet store øy - i dag lett overskyet - varmt nok for en østlending - på tide å bruke Canon litt mere av øya.
Ha en vakker dag hjemme. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Radisson blu Hamburg airport. Er på MR med overnatting og teker meg en tur til sentrum og miniatur world. Så får jeg håpe denne turen blir regnet som 3 t/r og ikke en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Gaustad. Sent på kontoret idag da formen er litt gruggete, men jeg rekker det viktigste - lunsj. Elefanten gjør sine betraktninger om fly mat og gleder seg egentlig bare til neste tur. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God siesta fra Sevilla. Rundt 30 er passse. Fikk vel settvdet aller viktigse av byen i dag, men har også en hel dag i morgen. Imponerened by, og ganke hyggelig også. Hotell med badekar rett ved katedralen er luksus. Masse tapas rundt hjørnet. God hverdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Cruise. Skal med Coral Princess som seiler i kveld. Traff forresten på noen kompiser på utsiden av bygget her... Med et slikt redningslag er det ingen fare. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra somewhere | Fnate | Flyforum | 21 | 31-08-2016 18:55 |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 10 | 19-08-2015 20:26 |
God onsdag fra skogen | Someone | Flyforum | 16 | 11-02-2015 21:53 |
God Onsdag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 08-06-2011 17:00 |