![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Da sitter man på Værnes og er klar for en liten MR. Sola skinner og temp.ligger vel på en 6-8 grader.
Ha en strålende lørdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Funchal. Her tar termometeret en tur under 20 før solen gjør seg gjeldende igjen. Ble varmt for all rundfarten min igår, Endte opp med både vannblemme av all gåing og brennende ansikt av kraftig sol fra skyfri himmel. Og det er idag som egentlig skal bli den store utfluktdagen. Får huske både solkrem og vannblemmeplaster idag. Er rett og slett ikke vant til å være så mange dager ett sted. Og søndag drar jeg så sent at det er mulig å få med seg noe da også. Kan jo liksom ikke bare legge meg ved bassenget.
Er forvirret av at jeg ved innsjekking fikk en lapp hvor de sa at jeg så raskt som mulig måtte fylle ut avreisetid og levere til resepsjonen. Har ikke fått noe slikt før. Hva i alle dager er de egentlig ute etter? Å sende en bærer til rommmet? Ha en god en alle som fortsatt er ute på eventyr.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm . Klar til å gjøre hagen shiny... For 17. Robert , varmt vær i Funchal er unormalt , meget unormalt. Men sikkert knyttet til heatwave i Spania hvor Sevilla konkurrerer med Dubai om dagen, nådde ny rekord på 43.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Det ble markant varmere i Funchal da vinden stoppet opp igår. Sydvendt gryte, kraftig sol og skyfri himmel får opp tempen. Tror de offisielle målingene er fra flyplassen hvor det blåser mere.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Overskyet, og snart 10 grader her. 17 mai frokost i morgen, så en hel haug av ting som må gjøres. For første gang på lenge var det konas tur til og underholde junior i morges, så jeg fikk jo sove helt til 07:45. Uvant med og sove etter 06:00, så virker nesten som kroppen har gått i dvale. Så blir vel noen turer bort på maskinen under i løpet av dagen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag fra Snillfjorden. Her har man noe sol og delvis blå himmel, men ryktene vil ha regn i kveld. 16 mai her i huset betyr fotball for hver krone. 21,500 stk har billetter til RBK-Sandefjord, men denne forumisten nyter det hele på 55 tommer med god lyd og hamburgere til. Moder'n og lillesøster dukker nok opp like før avspark, fotball og familietid hører sammen.
![]() Foruten ball så skal 1 stk kake lages i kveld slik at den er klar for morgendagens festivitas. Ha en strålende 16 mai forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God frokost fra Mallorca - lett overskyet og bli rundt 20 grader iflg yr.no - det er passende temperatur når man ikke skal på stranden for å bade/sole seg
![]() Sitter å ser på flightradar.com for å finne ut hvilken bane retning de benytter og ser at de lander fra sør i Palmabukta og dermed blir det ingen bilder i dag, hvis de ikke snur retningen i løpet av dagen. Ha en god dag hjemme i Norge eller hvor du befinner deg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Moss
Her er man snart ferdig pakket, gjenstår bare laptopen ![]() Hjemreise i dag, satser på null issues på veien, men det er trossalt dagen før dagen, så da er det nok en del kjøretøy på veiene i dag ![]() Som normalt så har man lyst til å booke noe, men må bare finne ut når jeg kan reise, og hvor. Trenger en del miles for å opprettholde status, så hvis noen vet om noen gode C-klasse dealer i *A så sier jeg ikke nei til tips ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Saga-øya :-)
Utrolig hvor mange avganger Iceland air har herfra bare u løper av en liten halvtime på morgenen. Sol, kaldt og sur vind :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ex Spært
|
![]()
God lørdags kveld fra Nadi. Svært mye varmere enn TRD her. Og om et par timer er det god lørdags morgen igjen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Ødelagt. Ifølge TripAdvisor var vi på top3 restaurant i Beograd i går. Aldri opplevd makan til god mat og drikke. Vi festet meg eier og servitører etterpå og i følge snaps så var vi i seng ca. 0500. Glad jeg ikke er russ, helt kake! Heldigvis direkte flight hjem i kveld!
LN-FHU: Hvor skal du?! Natta... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
Jeg skal hjem igjen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Formiddag fra Køben, her har man akkuratt overlevd enda en atlanterhavskrysning med en av de sliten 340 kabinene til sas. Meldes om lite fagmøder så da ser det ut som flyet til sola går på tiden.
Ha en fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen! Nå er ferien igang, så nå skal det ikke logges på jobb-pc før 3. Juni i Mosjøen ..
Deilig morgen på terassen med kaffe og bikkjene. Snart drar man på en svipptur over grensen til SC for å sette opp en postkasse og koble litt ledninger for de gamle, men tilbake i kveld. Ha en fin lørdag, alle som satser på Molde-tap i dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ex Spært
|
![]()
Prøvde egentlig å åpne ny tråd om 17 mai siden klokken er slagen i denne delen av verden, men er vel for ny her
Fikk en ufrivillig ekstra dag (eller fler?) på Fiji da stuerne klarte å kjøre ned lasteluken på FJ810 for et par timer siden. Men sikkert ikke verste plassen å feire grunnloven etter værrapportene i gamlelandet å dømme. Happi søttende! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ikke forbli inne på fastlandet, men kom deg ut til småøyene. Beachcomber var tidligere meget bra, men vet ikke om de fortsatt er like bra.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 22 | 24-08-2016 16:43 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 10 | 30-09-2015 21:10 |
God fredag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 18 | 31-07-2015 21:15 |
God torsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 10 | 30-07-2015 12:23 |