![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei godtfolk!
Var en tur på Ekeberg-markedet i dag. Der er det som regel mye skrot, men mitt iblant skrotet var det noen skatter fra våres alle gode venn, nemlig braathens. 2 uåpnete pakker med 3 søte små fly-magneter. Hvilkene flytyper det skal forestille er vanskelig å se. Noen av de har 4 motorer ![]() ![]() Den andre tingen var et helt nytt braathens-flagg. Med størrelse på hele 2x1,35m. Flagget kjøpte jeg for kun 150kr (!!!!!), noe jeg synes var et kupp. Flagget har høy kvalitet, der bokstavene er sydd på. Jeg er ikke ute etter å selge det, men det hadde vert greit med en generell prisvurdering for å vite hvor mye dere synes det er verdt. Jeg sliter litt med å få lagt til bilder fra ipaden, men de kommer etterhvert ![]() Når jeg først har dere her, så lurer jeg på hvorfor det var noen gamle fly som fløy rundt over Oslo området i dag? Var det noe oppvarming til flydagen på kjeller eller noe sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]() Bildekvaliteten er ikke akkurat det beste, men det får gå! Minner om at fyrstikkeksen ikke er sydd på flagget ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så var det klart for magnetene da:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]() Er det noen som har noe historie om disse? Om de ble delt ut til barn ombord eller noe sånt? He en fin lørdagskveld folkens!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Solgt ombors for 49 kroner trur jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Da var du heldig med dagens Ekebergtur LN-HFH, på meg ble det bare vaffel og kaffe... Hvor flyene kom fra vet jeg ikke, men det er ganske vanlig med litt overflyvninger på Ekeberg når det er marked og biltreff der. Sikker til glede for både de i lufta og de på bakken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Som ex-bu bør du selge flagget til meg for 200,-
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Braathens S.A.F.E bilder fra 40 og 50 tallet ? | BraathensSafe1985 | Flyhistorisk forum | 0 | 11-07-2011 23:10 |
Lørdagsgodt - Danmark 2006 | LN-GBM | Bilder & foto | 13 | 04-12-2010 13:09 |
Bilder fra Braathens SAFE | oddi | Bilder & foto | 8 | 24-11-2008 15:54 |
Braathens decaler fra TwoSix Decals | G-COLE | Samlerhjørnet | 0 | 20-11-2006 23:57 |
Megatilbud fra SAS Braathens | LN-KOG | Flyforum | 13 | 05-04-2005 10:55 |