![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvorfor har vi ikke et Lockheed-ikon?
![]() Allerfoerst, her er N514AT som tok seg av morgenens flight til Louisville. ![]() Saa var det duket for tre fotballkamper og da jeg kom tilbake til flyplassen sto denne krabaten med teknisk. ![]() Tristar N164AT kom etterhvert fra Shannon ... ![]() Den ble staaende en time ekstra da vi ventet paa en pilot som hadde slitt paa seg en flyforsinkelse .. sa vi fikk ogsaa med litt kveldsstemning. ![]() Og til slutt et ordentlig stemningsbilde - elg i solnedgang, eat your heart out!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flotte bilder, MOW, jeg tar gjerne flere!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg tar gjerne imot en jobb der borte
![]() Fine bilder -MOW. Er veldig misunnelig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Vet ikke om jeg liker den ATA liveryen. Ser litt småharry og billig ut. Litt sånn "hente svensker og pølsetyskere, som skal til syden livery". Men men
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Står det fremdeles "Pleasant Hawaiian Holidays" elns. på en eller flere av maskinene fremdeles?
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Cato: Det er vaar gamle design, fra den gang slagordet var 'With ATA, you're on vacation'. Ja, den er litt 'charter' men det var ogsaa meningen. Dagens design er litt mer oppdatert (se under).
Trety: Nei, de er fjernet. Samarbeidet med Pleasant Holidays har opphoert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Paa kryss og tvers med Tristar | LN-MOW | TripReports | 12 | 03-09-2022 18:20 |
Önskar god helg med L1011-500 TriStar! | SE-SAM | Samlerhjørnet | 0 | 26-05-2012 07:16 |
Tristar! | ENGM RAMP | Flyforum | 3 | 05-08-2007 18:15 |
Aftenstemning paa San Juan Island | dc-8-63 | General Aviation og sjøfly | 18 | 01-09-2006 21:04 |
Aftenstemning i Tromsø | LN-MEH | Flyforum | 2 | 31-08-2006 06:19 |