![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Deilig varm kaffe i koppen denne siste arbeidsdagen før ferie her i bartebyen
Skal bli godt med litt ferie nå, etter noen sliteuker på jobb og noe sjukdom i heimen. -3,7 på termometeret i morres, men kjørte to-hjuling på jobb...en herrlig kald fornøyelse ![]() ![]() Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra en av Kolumbus sine grønne busser i Stavanger. Heldigvis på vei i motsatt retning fra jobb. Det betyr at natt har blitt til dag og det er på tide å finne køya! Snakkes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Groggy i trynet, men det kan tyde på at feberer og di begynner å gi seg i dag. Og godt er det! Har noen lange skift foran meg i løpet av påskeuka! Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Jeg satser på skitur til fjells idag. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hoi og god morgen fra Snillfjord!
![]() Her stiger akkurat sola opp fra øst og det later faktisk til å bli en grei dag værmessig. Karene i steinbruddet over veien jobber for harde livet, et sikkert vårtegn. Ellers fikk bilen sin første vask i går, det ble andre boller etter en omgang med høytrykksspyler ja, men gud så mye dritt, kunne fort blitt noen bøtter med veisalt. Ellers intet på planen i dag, men hører rykter om at jeg må innstille meg på butikk-tur i morgen slik at en får det en trenger i hus før påsken. I lufta er det stille som natten enn så lenge, men dagens høydepunkt må bli SU100 og SU102 som nå går med B77W fremfor A333. Ingen vonde ord om A333 men B77W er bare nydelig. ![]() Ha en topp dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er man snart klar til å stikke sydover. Godt over 20°C meldt, så trenger i hvert fall ikke pakke stilongs ![]() Skal bli herlig å komme seg vekk noen dager nå, hadde det bare vart lengre... Anyway, joggebuksa er på. Men hvor la jeg dressjakka... ![]() ![]() Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morn! Venter på SAS avgang fra Værnes her. Blir TRD - OSL - FRA - JFK på planen i dag. Fleska til med billige C billetter og upper deck på 748 så dette blir en toppers dag for første gang biz og jumbo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Påsketirsdag??! Javel - god tirsdag, i hvert fall - fra Akersgata. Her er det stille på kontoret. Ikke dumt, så kanskje jeg da kan ta halv dag. Ikke dumt. Skal bare bort til Pascal å kjøpe noen gule makroner og litt annet tull. Så blir det et par timer på jobb i morgen, før påskeferie. Ha en fin-fin dag i det kjølige været, eller i varme strøk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Også kjent som andre palmedag Vel, god morgen her fra Beitostølen. Kan leve med dette været. Skåret i gleden er at snøen på terrassen visstnok må bort, men satser på og prokastrinere en times tid til så solen runder hjørnet. Skitur i ettermiddag, da vi satser på junior får ta ettermiddagsluren i pulken. Ostesouffle på menyen i kveld. Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra tranportens høyborg på Alna
Her har man kontordag hvor dagen er dedikert til web training. Ugh... fikk levert påskeegg til både sjø og fly avdelingen i går som en liten takk for god innsats. Tror de satte pris på det. Nå er det straks en liten påskelunch på avdelingen. I kveld blir det en liten tur ut for å spise middag med gode venner. Tror det er første gangen vi er ute og spiser bare oss voksne, uten unger. Så det blir veldig hyggelig. Ønsker alle en flott dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God palmetirsdag fra palmeland. Igår kveld hadde den flinke kofferten mn klart finne frem og stod midt på gulvet i rommet og ventet på meg. Håper vi snart får en gløtt av solen for på Sunset Beach lever de så langt ikke helt opp til navnet.
Ha en god en alle som skal legge seg i bløtt idag.
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Da er det like før jeg starter min tredagers arbeidsuke før jeg tar en uke fri. Spring break for skolene rett etter påske, men blir stort sett hjemmeferie i år.
Sol og fint etter gårsdagens todenvær. Blir nok fint på terassen igjen i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Lillestrøm. Bra redusert etter en altfor ivrig after-ski i går.
Men jeg får hive meg på sykkelen og komme meg en tur opp til opphavet. Tipper de har noe mat jeg. Ha en bedre dag
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra FRA
Her har man kommet seg til kantina ca 1,5 timer forsinket. Har heldigvis lagt inn et ganske greit opphold her før man svinger videre mot LIS. Ble opup fra 11F til 3C på veien ned hit, overbooket. Håper at de var såpass snille at de oppgraderte meg på neste også ![]() LN-MOW: Mener det var du som nevnte en annen 50/60-talls diner/restaurant nede i LIS, i fjor. Husker du hvor det var den lå, og hva den heter? Ha en fortsatt fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
https://www.facebook.com/pages/The-5...90361744311200 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Får droppe innom der når jeg først er i området og besøker akvariet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Hardanger.
Nydelig vær frem til i 1 tiden da det har skyet mer til og det kommer noen byger med sludd. Stille og rolig på jobb i dag som det stort sett er rundt påsketider hos oss. I morgen blir det en kjapp tur over fjellet for å plukke opp visumet til Russland. Hvertfall i utgangspunktet, sist uke på vei hjem fra levering av søknad ble det over 10 timer ekstra på OSL i godt selskap med maaangen andre ![]() Så blir det rett og slett påskeferie når man kommer hjem i morgen ettermiddag. Ha en fin fin tirsdagskveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Må den snøen virkelig vekk da? Terrassen er ikke det som frister når den likevel er fyllt opp med snø. Sånne ting jeg ofte overlatet til fattern da han ba oss unger om å måke. Hver gang man skulle be om en tjeneste i retur så var man sånn at det måtte man gjøre selv, andre regler for meg enn for deg osv. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |