![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ny dag, nye boardingkort og nye eventyr som venter.
Ha en god en alle eventyrere! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her går turen om litt til "indre Gokk" i Telemark der man skal tilbringe store deler, om ikke hele romjulen hos opphavet. Fortsatt god jul ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord - minus 15 og lett overskyet denne morgen - stor familiemiddag i dag med 3 barn med følge - 5 barnebarn og oss 2 - så her blir det livligt.
Ha en god dag fortsatt. Jan Støkkebo |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. -14 her i morgentimene, hvilket er veldig kaldt for øya her. Middag i Sandefjord i kveld, men regner med en er sjåfør. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Kristiansand. Noterer -10 grader og ok vær. Sitter med bookingfingeren på Hong Kong+Thailand-tur men lider av akutt beslutningsvegring og derfor ikke bestilt enda
![]() Ha en super dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Kongsberg, en strålende klar vinterdag med 15 kalde ut. Straks klar for julefrokost med rakfisk, oksetunge, sylte og andre godsaker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God boksedag fra Oslo Nord. Ikke så lenge til ny runde i Premier League og det er litt deilig at litt flere puber er åpne enn i går. Da blir det vel å finne et sted som viser Liverpool-kampen i dag. Kulturhuset feks. Fordelene med å bo hjemme hos de gamle noen dager er at jeg slipper å bruke så mye penger, men bookingfingeren klør med gode priser med både Qatar og Emirates.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gnarf fra Lillestrøm... Prøvde meg med en optimistisk telefon opp til opphavet.
- "I dag foregår det ikke noen store greier, ikke sant?" - "Joooooooooda. I dag kommer onkel og tante og grandonkel og filleonkel og halvonkel og ...." Med andre ord er det fortsatt jul. På den positive siden booket jeg 3 flighter i går, som har vært på en form for "bøtteliste" uten noensinne å passe. 1) SK907/908 - Milagerun i business nå på søndag. Back-to-back (eller hva det nå heter) 2) CX0889/0888 - i business for Avios i Juni 3) EK159 - Lande på Oslo i First har vært en drøm. Screw you JANTE Ha en strålende dag med smult og ribbefett og halvonkler og dævelskap Fnatstadbraathen
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Julens tredje skitur er unnagjort. Kan noen fikse mer snø her, takk? Var kjølig i lavlandet i dag tidlig, men har blitt levelige -12C etter hvert.
Ellers ingen ting annet på blokka enn å slappe av uten grand-/fille-/...onkler. Ha en fortsatt strålende jul
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og med dette gikk det nettopp opp for meg at jeg også skal i selskap i dag (3. dag på rad hos Mamma), noe jeg helt hadde glemt. Kanskje jeg må finne en tur til Hong Kong som går før 16:30 om jeg ikke skal drukne i ribbefett!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Galskap - JA.
System - NEPPE Trip report - KANSKJE Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Eneste som er galskap er at du drar til verdens beste by, uten å dra til verdens beste by!
På Beitostølen er det mildt i dag i forhold til de foregående par dagene, kun minus 7-8 stykker. Jeg skulle "fly" selv i dag med julegaven min, en kite. Dessverre var det ikke nok vind oppe på vidda til å få noe løft i duken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Freeport, Grand Bahama. Her er det overskyet i dag, men det skal visstnok klarne av. Ny dag i sløvingens tegn (deilig!) uten de helt store planene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Ola Narr | robertaas | Flyforum | 10 | 09-06-2015 22:29 |
Ola Dunk på UA 39 | SQ 777 | Småprat | 13 | 09-09-2012 16:56 |
OLA - Hello A320 | Trdfly | Spotteralerts | 1 | 11-12-2011 14:53 |