![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra sandkassa. ID reise hittil har gått uforskammet smooth så da var det på tide at Emirates innfører litt spenning på flighten til AKL. Første alternativ via BNE er allerede skrotet pga weight restrictions og jeg ble anbefalt via SYD istedenfor. Så får man nå se. Driver også mentale forberedelser på 13 timer economy, etterfulgt av 3 til...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Såvidt under 0 her på Sandaker. Jobben kaller og blir en tur til Prærien. Litt flere møter enn ideelt en fredag. Levering av telefonen til reperasjon, så dagens spenningsmoment blir da om jeg får vekket liv i den gamle reservetelefonen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Boink, ikke bare 13 + 3 timer økonomi, men midtsete også. Bartralla skal nok få kjørt seg skal jeg komme gjennom dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Det er fredag igjen gitt. Må ærlig innrømmes at ukene går litt for fort for nå! Det er jul før man aner det. Siste innspurt i dag, så er en stor andel av et større prosjekt fullført. Men minuset er da at man må ta seg en en tur til Risavika igjen og fryse lit i kjeldedressen. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
Halloen fra Risavika
Sirpjalle er velkommen ut hit, har organisert noe skikkelig drittvær til ham ![]() Drittvær og drittvær fru Blom, kunne absolutt ha vært værre, men ikke kjekt å jobbe utendørs i dette været. Noe jeg heldigvis ikke skal ![]() Besøk fra Nederland og USA nærmer seg slutten, og jeg kan dermed ta helg med god samvittighet. NULL planer lagt ![]() Håper bare det holder seg planfritt ![]() Ha en fin fredag, og helg, forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra offshore i det store utland.
Været er ikke så mye å skryte av her på 7 grader sørlig bredde. Så nettopp en regndråpe på kameraet jeg prøver å følge med litt på. Nettopp sendt værobservasjon til land for dagens to planlagte helikopter. Melder CB og TS så det blir vel en liten forsinkelse på morgenkvisten. Ellers, foretrekker jeg de 27 gradene vi har enn de som har rundt null grader der hjemme. Ha en god dag, og god helg.
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Denne morgen var det glatt noen steder - noen steder var + 2 grader og andre steder i Oslo nord var rundt 0 +-1 grad. Men det fullmåne og dagen kan bli ødelagt av nedbør sa de på P4 denne morgen.
Dagen går til mannskapsplanlegging fra neste helg til å med 2.januar - så dette blir en dag med MYE frem og tilbake for å få kabalen til å gå opp. ha en vakker dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim og TGIF
Minstemann våken i hele natt så LITT trøtt kan du si.... Mest synd på fruen som skal på julebord med jobben ikveld.... ![]() ![]() Ha en alldeles strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Alnabru... snart helg ![]() Last edited by hurvert; 12-12-2014 at 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Jåttåvågen
Finfredag, blå himmel, masse møter, litt hodepine. Heldigvis helg om noen timer og juleferie om noen flere timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Congo. Varmt vaer, som en bra dag i juli i Norge, men snart skal jeg hjem til Skandinavia og litt kjoeligere vaer.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God dag fra Oslo. Magen som krangla litt natt til i går gav seg heldigvis utover dagen i går så jeg fikk gått på julebord.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det var... langt... men 380 til EK har god plass til både knær og skuldre og jeg er milevis unna å se alle filmene på IFE'en deres jeg kunne tenke meg, for ikke snakke om TV-serier. Er jo egentlig greit det, da det fortsatt er 3t til AKL og så må jeg jo hjem igjen en gang også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har gått over fra jobbing fra sofa til Tomasmesse. Helg greit, ha en fin tur, enten om man skal til NZ eller ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Morn fra sandkassa! | petter380 | Flyforum | 20 | 15-11-2013 15:17 |
Morn morn fra Tokyo | Utflyttet | Flyforum | 17 | 10-09-2013 17:47 |
Morn morn, onsdag! | Twin Otter | Flyforum | 19 | 05-01-2011 15:55 |
Morn morn, mandag! | Twin Otter | Flyforum | 16 | 20-12-2010 22:47 |
Morn morn og god onsdag, slabbedasker! | Utflyttet | Flyforum | 18 | 03-05-2007 01:42 |