![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra flytoget. Opp i otta for å ta turen med SK4683 til AGP. Ren og skjær MR for å sikre EBG. En skvett nostalgi da dette for min del ser ut til å bli siste MR etter Eurobonusomleggingen. Min samboer er jo mer fornøyd som slipper å stå opp før hanen galer for å kjøre meg til flytoget når jeg har mine runs
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Først oppe i dag da junior tydeligvis har bestemt seg for og sove lenge i dag. Et par ærend, inkludert en fryktet tur til Storosenteret en lørdag før jul. Ha en strålende dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flugmaður
|
![]()
Morn fra sentrum. Skulle egentlig også på en av mine siste (?) MRs i dag, men fikk en del å gjøre i kveld, så det blir ikke noe av alikevel. Jaja. Nå blir det bare kos med kaffe, peis og andre julelukter før man setter i gang.
![]() Ha en fantastisk lørdag!
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Formiddag i Bartebyen
"Vårres jul" på høyttaleran og julevask på gang. Dagen avsluttes med bena høyt på Radisson Blu Værnes ![]() ![]() Ha en strålende lørdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra GRZ etter noen hyggelige dager i Graz med det eneste julerelaterte i år. Flott julemarked . Nå i VIP lounge. Eneste lounge vi har vært i helt uten bemanning . Scan invitasjonskortet og du er inne. Sein i avtrekket på grønt , så går ikke kortet andre gang. Fruen misset ' siden hun er så liten krøp hun inn ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God lørdag fra teknisk avdeling. Litt hardwarediagnose, kaffe, japp og forum funker greit etter en luftetur ute på glattisen.
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Greetings fra Egersund
Her skal man snart sette nesen i retning Tananger igjen, før man igjen skal sette nesen i retning Stavangers naboby for X-mas table med jobben. Detta kan varta interessant ![]() Ingen MRer på planen, før i januar. Heldigvis får jeg det samme som jeg ville fått før SKs slakting av EB. Ha en fin helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Stavanger, her står det et evig langt styremøte på agendaen, 2,5timer done, minst 2,5 timer igjen. Ha en fin dag folkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Her i Nord-Georgia regner det hardt, kan skape problemer for planene om å hente juletre ... Imidlertid er det arbeidshelg og Guttungen skal feire 18-årsdagen med noen kompiser på Medeival Times. Men den biten skal konemor få ta seg av ...
![]() Men nå: Fotball og mer kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |