![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Dette er jo ikke noe nytt. I alle år har asylsøkere og andre som er bortvist reist alene.
Om vurderingen fra politi og mundigheter har vært slik at de ikke vil utgjøre noen fare, skal de selvsagt fly uten en enormt dyr eskorte fra politiet. Det virker som om BT ønsker å koke litt spikersuppe på Bodø- hendelsen spør dere meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nei så dumt....
Det er vel ikke så lenge siden at avisene skrev om stort pengeforbruk i forbindelse med at folk blir følgt av politi av og til! Uansett så er det liksom aldri bra nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
På sammemåte som folkmente at å installere full sikkerhetssjekk på småflyplasser var nok et idiotisk EU-vedtak som betydde å kaste penger ut av vinduene siden slikt ikke er nødvendig i Norge...men nå kan vi ikke få dem installert fort nok. Pussig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mulig jeg tar litt feil nå. Men det er vel slik at det er vedtatt at full sikkerhetskontroll skal være inført fra og med 1. jan. 2005. Ikke sant.
Nå harde vedtatt at det skal innføres i perioden 2. okt - 31 des. For meg så blir det det samme bare sagt på en annen måtte. Ikke lett å forstå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Poenget mitt var at Norge og mange nordmenn har ment at dette pålegget fra Brüssel var helt bak mål og unødvendig kostnad som gjør flybillettene dyrere. Man regnet ikke med at det var nødvendig at Per og Kari trengte gå gjennom noe sikkerhetskontroll i f.eks. Sørkjosen. Nå derimot kan vi ikke få dem installert fort nok. I mine øyner burde man ha gjort de sikkerhetsprosedyrene en nå innfører aktive for lenge siden. Men det er som sagt lett å etterpåklok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg tok poenget ditt
![]() Jeg var en av de som trodde at slikt ikke hastet så mye på småflyplasser i Norge. Denne hendelsen viser desverre at det er høyst nødvendig. Det jeg og sikkert mange andre har tenkt på når det har blitt snakket om sikkerhetskontroll er å få stoppet terrorister. Det er det nok ikke mange av på småflyplasser. Men det finns også endel folk som ikke er terrorist men som av forskjellige grunner finner på mye rart, og det er det stadig flere av. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boarding uten boardingpass, nå deles passasjerers biometriske data uten aksept | robertaas | Småprat | 14 | 30-04-2019 19:55 |
BGO uten Norwegian og nesten uten SAS. | N-3PB | Bilder & foto | 14 | 14-07-2012 12:15 |
Norwegian flyr uten slot | Someone | Flyforum | 17 | 19-11-2008 19:23 |
Norwegian flyr uten sikring | sirpjalle | Flyforum | 10 | 16-04-2008 12:54 |
SAS flyr uten norske eiere... | EB | Flyforum | 0 | 12-12-2006 05:44 |