![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2005
Posts: 221
|
![]()
Jeg hadde en billett som jeg ikke ble å bruke for over to måneder siden, og da sendte jeg mail om at jeg ville ha utbetalt skattene og avgiftene. Fikk automatisk svar tilbake med referansenummer. Hørte ingenting etter det. Sendte purring med referansenummeret. Har ikke hørt et pip på over to måneder! Elendig! Noen som har vært borti det samme? Hva skal man gjøre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
Posts: 2,369
|
![]()
Var borte i det samme med Sterling i fjor. Fikk en e post adresse jeg skulle sende referansenummeret til. Gjorde det- hørte ingenting. Gjorde det en gang til- fikk bekreftelse på mottatt. Siden har det vært stille. Dette med å få igjen skatter og avgifter har jeg gitt opp.
Var egentlig dumt av meg å si i fra før jeg avreisedato at jeg ikke skulle bruke billetten. Masse utgifter for meg, ingen fordeler. Pluss at mitt reisefølge ikke fikk et leidg sete mellom seg slik de hadde fått om jeg bare hadde latt være å møte opp til avgang. Kan trygt si at jeg ikke gjør det sånn neste gang. Men flyet var fullt og Sterling tjente på det ved at de hadde plass til en passasjer til.
__________________
Neste flyvning: 01.02.2025: OSL-LHR (SK) 04.02.2025: LHR-OSL (SK) 02.03.2025: OSL-AGP (DY) 05.03.2025: AGP-OSL (DY) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,391
|
![]()
Det er vel kanskje lettere å ringe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
Posts: 2,369
|
![]()
Jeg ringte først, det var da jeg fikk denne e-post adressen. Kna opplyse at minuttprisen på telefonen var såpass sitv at (inkludert ventetid) så kostet nok samtalen mer enn det var avgifter å få igjen. Nesten ihvertfall. Anbefales ikke...
__________________
Neste flyvning: 01.02.2025: OSL-LHR (SK) 04.02.2025: LHR-OSL (SK) 02.03.2025: OSL-AGP (DY) 05.03.2025: AGP-OSL (DY) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,330
|
![]()
...og folker kaller det skandale når SAS må bruke 8 uker på å behandle kompensasjonssøknader etter streiken i April.......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 3,619
|
![]()
Skjønner ikke at de skal ha slike problemer med en slik enkel og triviell sak som å refundere flyskatter.
Hos oss på wideroe.no tar vi slike saker på strak arm og holder oss i snitt på under 10 minutters behandlingstid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Ja enig - dette burde da ikke ta lang tid. Hvorfor skulle det egentlig gjøre det....en burde jo kunne få gjort dette i løpet av 10 min slik Widerøe klarer. Dårlig av Norwegian!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 435
|
![]()
Er det en helt ubrukt billett?
Er du da sikker på at du ikke kan bruke billetten som en "tilgodelapp" for neste gang du reiser med DY? Det ville jeg undersøkt. Enig i at det skal ikke ta mer enn 4 uker behandlingstid for en enkel sak som denne. Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,330
|
![]()
En eventuell LH rute vil konkurere mer med KLM enn WF (SK) siden det er langt flere destinasjoner fra FRA og AMS enn fra CPH.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]() Quote:
![]()
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian med et resultat før skatt på 125 millioner kroner – en forbedring på 50 mil | Twin Otter | Flyforum | 28 | 16-07-2012 21:10 |
NL: ØKO skatt på flyreiser fra 1.7.08 | sail4fun | Flyforum | 4 | 19-01-2008 18:12 |
Spørsmål om skatt/avgifter/moms | Jens W | Flyforum | 1 | 28-12-2005 07:50 |