![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Lenge siden fløyet KL medium/longhaul. Tenker på 772 til CAI fredag kveld,
4 t 20 min.. har de begynt med BOB ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, samme mat som langdistanse.
Helt greit og samme standard som røkla ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Flott, KL har alltid vært en av mine favoritter. Har flere år vært FB gull, men droppet dem 5 år siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fløy t/r til GRU med KLM i februar og mars, synes faktisk maten var helt ok for å være economy. Et par hakk bedre enn Lufthansa, som jeg fløy med de to neste turene til Brasil. På hjemveien var maten dårligere (både med KL og LH), men så er jo maten i Brasil generelt av lav standard...
KLM har et a la carte-konsept der du kan betale for bedre mat, vet dog ikke om det gjelder på så korte reiser som til CAI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nei, men det kunne de godt gjøre, sammen med LH, SK, AF etc... Savner muligheten til å kjøpe noe annet/mer enn det de serverer. Upper Crust har reddet mange intra-Europa-turer med KL for min del
![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Det jeg flyr med KL er stort sett AES-AMS, AMS-GLA i Y+ og motsatt vei. Når det er Cityhopper som opererer kommer de med sandwich, men det kommer de ikke med når det er KL selv som opererer, da er de bare "snack". De strekningene er ikke akkurat beste å sammenligne på, men er det en forskjell på produktet om bord på forskjellige strekninger/Cityhopper og KL selv?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, men det avhenger av når på dagen, og lengeden på flight. Under 2 timer så får du kun sandwish på morgen flighten, og snacks resten, mens på flygninger over 2 timer, serveres det "mat" på alle.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva slags bombefly? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 12 | 12-12-2014 20:58 |
Best mat ombord | Bizflyer | Småprat | 7 | 20-01-2013 14:27 |
BA's mat ombord blir fornyet helt av Michelinkokk! | LN-AFG | Flyforum | 1 | 09-11-2011 01:27 |
Snart bare halal mat å få ombord ? | sail4fun | Flyforum | 93 | 14-09-2010 16:33 |
Mat ombord hos SAS | svgspotter | Flyforum | 14 | 02-09-2009 09:51 |