![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Jeg lurer på om det er flere her som tegner litt på fritiden. Tenker da spesielt på fly i dette tilfellet. Dette er noe jeg like å drive med og tenkte jeg kunne dele noen av tegningene med dere. Kom gjerne med tips til hva jeg kan gjøre bedre. Jeg tenkte at i denne tråden kan også dere andre poste flytegninger hvis dere vil, så kan vi samle dem på en plass. ![]() Norwegian 787-8 Dreamliner, EI-LNA ![]() Norwegian 737-800, LN-DYB ![]() Norwegian 737-800, LN-NOY ![]() Widerøe Dash 8-100 som kommer inn for landing på våt rullebane. ![]() Gulfstream G550 ![]() Blue 1 Boeing 717-200, OH-BLO ![]() Last edited by Thingboy; 01-09-2013 at 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var bra saker! Likte spesielt siste av Widerøe-maskinen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Steike!
Her var det mye bra, gleder meg til å se flere tegninger fra deg! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nydelige tegninger
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Takk skal dere ha, folkens!
![]() Det er som sagt fritt fram for andre å dele tegninger i denne tråden også hvis de vil det. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Star Alliance only.
|
![]()
Wow! Helt fantastisk bra! Dette vil vi se mer av
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tøft!
Før foto tok helt overhånd, og før pc, forum og Facebook tok over fritiden, drev jeg også med litt tegning. Får jeg rappe tråden litt, så legger jeg ut en tegning fra noen år tilbake av en klassiker ![]() Så er det jo bare ren fantasi da... ![]() Så begynner man bare å karikere, og blyanten løper over arket ![]() ![]()
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" Last edited by LN-SSL; 01-09-2013 at 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Se der ja, utrolig fine tegninger fra deg LN-SSL!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
W-O-W! Detta var bara läckert på alla sätt
![]() Last edited by Savipix; 01-09-2013 at 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Var det ikke 'Savipix' som 'bestilte' den tegningen av SAS DC-9 for mange, mange år siden...? Synes å huske noe sånt
![]() Av 'fantasi i blyant' har jeg også tegnet en Harrier ![]() Og en liten bizjet-maskin ![]() Og i 'prikkisme', eller hva engelsktalende tegnere kaller 'pointillism' har jeg tegnet noen av Luftforsvarets modeller, bl.a. Starfighter og Freedomfighter. (Kladdet lett i blyant, så gikk jeg på med tusj (0.1-0.2 mm), og 'prikket' i vei) ![]() ![]()
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" Last edited by LN-SSL; 02-09-2013 at 07:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Wow, utrolig imponerende tegninger!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Steike bra!! Impregnerene!
Mye bedre enn jeg noen gang kommer til å få til. Keep em comming! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kule tegninger fra både thingboy og LN-SSL,
Stian Årrestad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Har sendt deg en PM, 'Thingboy'....., men vil i tillegg til det jeg skrev der bare si at grunnen til at du kan skyggelegge ferdig i bly og så legge farger oppå med de blyantene jeg nevnte, er at de jeg bruker er transparente så blyskyggingen vil vises gjennom, men allikevel være farget i den fargen du legger på. Husk trykket og håndbevegelsen. Det meste ligger i håndleddet i tegning.
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fantastiske tegninger. Vel verdt med en tråd med tegninger. Jeg og sikkert mange andre brukte deler av skoletiden til å skrible og tegne seg frem til forskjellige fly. Men det ble på langt nær så bra og realistisk som disse. Og karikaturene til LN-SSL var også nydelige! Ser gjerne mer slike tegninger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Veldig stilige tegninger, begge to
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Former CCA F-16
|
![]()
Stilig, likte spesielt Vestfjordoksen.
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det var da voldsomt til skryt da..., tusen takk!
Men ikke glem 'Thingboy' oppi det hele. Her er en ny karikatur, F-18 Hornet ![]() En ren og skjær fantasi ![]() Fantasi igjen ![]() F-16 karikatur ![]() En liten fantasi igjen ![]() Og så avslutter jeg med en karikatur ![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Helt vanvittig bra av dere begge! Veldig, veldig gøy å se på!
![]()
![]() |
|
|