![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her om dagen booket jeg meg en bonusbillett (en veis) fra ARN til SVG (via CPH) i utgangspunktet i GO. Skal vel egentlig være 12000 poeng for dette men så at jeg ble trukket 15000 poeng som forsåvidt er greit nok. Men da jeg sjekket bookingen etterpå var jeg booket i GO ARN-CPH og PLUS CPH-SVG. Hva er det egentlig som har skjedd her? Sier ikke nei takk til en flight i Plus jeg forsåvidt. Kan det ha med tilgjengeligheten på de aktuelle flightene å gjøre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Skjer av og til på innenriks også, vanlig GO er 6000 poeng, men hvis du flyr eks. SVG-OSL-BGO i go/plus vil dette koste 9000 poeng. ;-) Dette skyldes at det ikke er ledige seter i GO, så da blir det miks av klasser!
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus, hur funkar det? | percar | Reiseforum | 11 | 08-12-2009 15:42 |
Er det ikke det ene, så er det det andre (A380 nytt) | CK | Flyforum | 4 | 03-12-2008 18:51 |
Aftenpostens journalist fikk prøve det svenske jagerflyet JAS Gripen | sirpjalle | Flyforum | 1 | 17-11-2008 15:42 |
Hva fikk du til jul ?? O/T så det rekker.. | TigerBlack | Flyforum | 10 | 27-12-2004 08:39 |