![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Thon Hotel Gardermoen
Status: Gold Booket: via thonhotels.no Oppgradert: Nei Andre perks: Vannflaske og avis Opptjening: 800 poeng Annet: Enkel frokost fra 4:00
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dette er vel Budget? De hotellene der er skrale saker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Helgeturekstremist
|
![]()
De heter definitivt Thon. Budget kjenner jeg ikke til noen hotellkjede som heter, de leier derimot ut biler.
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() http://www.thonhotels.no/hoteller/concepts/budget/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Kalles også IKEA-hotell
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jaja, jeg bruker tydligvis for liten tid til å sette meg inn i hvordan hotellkjedene deler sine hoteller inn i forskjellige konsepter.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Låg på Thon Hotel Gardermoen for noen år siden, fordi jeg skulle videre med fly dagen etter. Greit og billig (mener jeg å huske) hotell. Men du får det du betaler for. Mener å huske at det låg et stykke unna terminalen, i et litt "øde" område.
Last edited by LN-WIC; 04-06-2014 at 15:58. Reason: Tyrkleifer |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
Har også testet ut dette hotellet, og det funker til det det skal, nemlig overnatte
![]() Ligger borte ved E6 i et lite område med noen andre hoteller, en bensinstasjon og McD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Thon Budget er jeg vanligvis litt skeptisk til, kan være litt ymse etter min erfaring, og noen av de er litt loslitte i utseendet.
Ett Thon Budget som skiller seg ut er Thon Munch som fremstår som ganske nytt og pent innvendig, og med veldig trivelig betjening i resepsjonen. Det er blitt mitt foretrukkene sovested i Oslo når jeg har morgenmøter der. Ganske billig, sentralt og helt OK standard. Ingen fantastisk frokost, men vanligvis en eller annen form for varm rett (Kjøttboller, pølser etc.), og greit utvalg i brød og pålegg. Kaffen er dessverre ingen ting å juble for, men akkurat kaffe er lett å få andre steder i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Overnattet 2 - 3 ganger der når vi skal videre på ferie og må ta et tidlig fly fra Gardermoen. Funker helt greit for oss. God frokost. Har også ekstra lav pris hvis en skal fly charter videre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Thon har tre nivåer på service,budget,city og conference. Budget kan være temmelig skrale greier,men da betaler du også ca 500 spenn,og da synes jeg ikke du bør forvente alt for mye.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg liker Thon,jeg,synes de er skikkelig bra på litt lengre opphold i Norge om sommeren,de har veldig,veldig bra tilbud for 4 dagers opphold om sommeren,men som sagt "small single room",for mere en ei natt styrer jeg unna,også har de et helt suverent fordelsprogram. For øvrig er det jo litt forskjell på f.eks de dårligste Courthyard i USA og de beste Intercontinental,da!! Last edited by geirfugl; 04-06-2014 at 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Thon Hotels/GHA | Norfindir | Reiseforum | 8 | 20-08-2014 14:15 |
Reval Hotels, Member of airBaltic Hotels | Blubird | Reiseforum | 0 | 21-01-2010 09:12 |
Erfaringer med Hard Rock Hotels? | Martin | Reiseforum | 3 | 02-01-2008 18:34 |
Thon tapte SAS-krangel | Hurum | Flyforum | 2 | 22-02-2006 04:14 |