![]() |
|
![]() |
#1 |
Data warehouse consultant
Join Date: Jan 2008
Location: Oslo
Posts: 449
|
![]()
Hei
(Beklager feil dato i topic) Noen som har denne pinnen? Det var en slags "jubileum / minnesmerke" det stod OSL - SAS - First day out 08.10.98 mener jeg. Kan være interessert i å kjøpe denne pinnen dersom noen har en eller flere liggende. Jeg savner mitt minnesmerke - fikk på første dag ut med SAS fra OSL etter det ble hovedflyplassen. Fløy midt på formiddagen fra Oslo til Malaga. Jeg har mistet den - den ligger nok hjemme i nordnorge et eller annet sted, i en eller annen perm - mener jeg arkiverte den). (Landet forøvrig siste dag med FBU som innenriks hovedflyplass, landet på RW24 mener jeg det var, kl 1815 med SEDIZ (MD80), som kom fra Tromsø). Det var få fly som kom etter oss den dagen ![]() ![]() (Dette var kvelden før, altså 07.10.98) Last edited by LN-RRE; 13-05-2014 at 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,497
|
![]()
Du var ikke langt fra sistemann da men tror du var et par timer tidligere. Siste landet 1810 eller deromkring (SK326 fra Bergen). Kan ikke huske at 24 ble brukt i det hele tatt den dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
TOS skal ha vært av de siste i følge denne skjermdumpen av Jon Skaale. Morsom den kommentaren etter TOS.
![]() Last edited by jameson82; 13-05-2014 at 01:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,497
|
![]()
Så akkurat den samme .... fantastisk kult!! Ja, LN-RRE, du hadde rett. Du kom inn 1825. SK326 kom inn noen minutter senere som siste landing.
Poster skjermbildet i litt større format. Jobben min på FBU var forøvrig bl.a. å holde disse skjermene oppdatert. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
Location: Oslo
Posts: 611
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Why change a winning formula! Dette er vel via SASALFA, heldigvis er det litt mer plass i NT-klienten til STAFF, så man kan få med informasjon som f.eks. bagasjebelte på samme bilde. For ikke snakke om alt som kan være nyttig for utgående fly.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
Posts: 3,055
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eurobonus Member
Join Date: Jul 2012
Location: Stavanger, Madla
Posts: 93
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,497
|
![]()
Dette var internbildet for ankomster (SK1) (man hadde også BU1 og TOT1 som viste henholdsvis BU-handlede flighter og alt). LETIS brukes vel fortsatt noen steder i Norge, gjør det ikke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Romerike
Posts: 6,232
|
![]()
Lurer på om jeg skal skrive "DETT VAR DETT" på en flight idag, sjekke om noen ringer
![]()
__________________
[SCHENGEN YTTERGRENSE] |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oh happy day-SAS fjerner forhatt gebyr | Dash | Småprat | 17 | 18-08-2014 22:35 |
Thai of the day. | Motard | Bilder & foto | 4 | 25-07-2010 23:17 |
Another day at the office | sega | Bilder & foto | 11 | 29-05-2010 01:17 |
A r c t i c T i g e r - spotters' day | seilfly | Bilder & foto | 23 | 30-09-2007 15:24 |
Was a sunny day! | atck | Flyforum | 9 | 02-03-2006 11:10 |