![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei!
har allerede begynt å lage planer for neste års påske og turen går da til Bangkok og da lurer jeg på når billettene tidligst blir lagt ut? for det er vel lurt å bestille så tidlig som mulig og med engang billettene blir lagt ut ? eller bør jeg vente på kampanjer ? har egentlig tenkt å reise med Thai Airways |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Om påsken neste år er i April så blir vel billettene lagt ut den 1 Mai.
Men det lønner seg nok å følge med på kampanjer først og fremst. BKK er vel et rimelig kampanjedrevet marked. Regne f.eks med å finne noen ganske gode priser med Emirates
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
jeg skal reise economy og har lest positiv omtale om Thai så frister det mer en den lunken omtalen Emirates har fått på economy class. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det dukker nok opp kampanjepriser fra Oslo, vil tro Qatar og Emirates er de som kommer til å lede an den dansen. Husk også Finnair, de kjører også tilbud innimellom.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
så det kommer vel senere i neste tilbud vil jeg tro men takk for tipsene ![]() Last edited by hifiman; 21-04-2014 at 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Når kan jeg booke Norwegian sommer 2015 USA | Il-86 | Reiseforum | 2 | 12-09-2014 14:49 |
Når er billettene billigst | LN-VLE | Reiseforum | 1 | 21-05-2014 12:27 |
Helikopterbase blir lagt til Haakonsvern | erlingjo | Flyforum | 10 | 16-09-2010 02:18 |
Endelig er billettene lagt ut for salg | Hurum | Flyforum | 0 | 02-12-2006 23:42 |
Og når blir vi størst ? | Tertit54 | Flyforum | 1 | 26-04-2006 17:52 |