![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
American Airlines for deres åpenbare evne til å ikke smile, antagelig hugget i stein i policyen deres. Av alle AA ansatte jeg har hatt med å gjøre har jeg til gode å finne et eneste smil. De ansatte behersker også engelsk til varierende grad og dette er USA hvor engelsk skal snakkes overalt. Jeg har faktisk fått flere smil hos heksene til Aeroflot enn AA. Selv TSA har blidere sjeler enn AA i dag fikk jeg faktisk ønske om god tur fra TSA.
OK tråden ser ikke ut til å ha noe poeng, men del gjerne flere opplevelser av surpomparten på reise i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Erfaringsmessig er ikke noen av de andre store amerikanske selskapene så veldig mye bedre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det kommer helt an på, jeg hadde en domestic tur med UA (FLL-NYC) i forrige måned med et helt fantastisk crew, morsomme, blide, dullet med infants og hadde det tilsynelatende topp på turen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Delta er langt lettere å jobbe med. Som passasjer synes jeg også Delta er den klart beste av de store og de har også veldig gode løsninger på IRR hvor man kan ordne mye selv uten å måtte stå i kø. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Når det gjelder irrops så står AA til stryk. Flighten ble plutselig borte på skjermen og måtte da spørre i loungen hva som skjedde. Joda boarding 9:30 PM sa dem. Da jeg kom til gaten var det et salig kaos og ingenting ble sagt derifra før det var gått lenge. Eh vi finner eh ikke piloter, dette er pga været og derav ingen kompensasjon eller hoteller eller noe hjelp fra vår side. Jeg er er person som ikke uten videre godtar sånne ting så jeg satte kursen mot "surpompdesken". Samme leksa bekreftet her, men da hadde de i det minste info om at flighten ville gå i morgen tidlig. SÅ i dag var det en ny runde, utsatt til 12:00 PM. Security godtok ikke boardingpasset(som en annen sa ville bli godtatt), tilbake til en ny surpomp som ikke skjønte hva jeg prata om til å begynne med, før hun ah den flighten ja, får vel skrive ut et nytt boardingpass med dagens dato da. Det er godt man har betalt en businessbillett så man slipper en del køing. Det er i sånne tilfeller man setter pris på å ha betalt litt mer enn billigeste eco. Last edited by Hypern; 16-04-2014 at 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Gustafson er årets sjef og SAS årets flyselskap i europa | Dash | Flyforum | 25 | 31-05-2013 16:42 |
Innspill til årets USA-sommerferietur? | Martin | Reiseforum | 10 | 16-01-2012 21:23 |
Årets vårtur til LV | Hickok | Reiseforum | 14 | 24-12-2008 16:10 |
Årets sommertur til Budapest | LN-MEH | TripReports | 7 | 17-08-2007 06:08 |