![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Skal til Minneapolis i juni og trenger forslag til reiserute. Helst med noe som gir EB poeng. forslag? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Peter Fox
|
![]()
Hei,
SVG-CPH-ORD (dette lar seg kanskje booke) Deretter enten leiebil eller separat ORD-MSP Det er ca 6 timer å kjøre....
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Bare å booke SVG-CPH-ORD-MSP. Fin avgangstid både østover og vestover, som reduserer jetlag. Tror jeg ville holdt meg unna å fly via EWR, siden det gir en lang flight med ERJ. Tror jeg ville kjøpt økonomi og satset på optiontown. Et annet alternativ er SVG-FRA-ORD-MSP, men hadde nok gått for første alternativ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Peter Fox
|
![]() Quote:
Litt rødvin og at jeg selv sitter med Award-travel. Dersom man skal bestille "Full-fare" bestiller man direkte. Flyr ikke FI-Icelandair direkte ?
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
FI gir 1 stop, en mer enn SK+UA. Total reisetid et par timer mindre. Ulempen er frekvensen til SVG. FI gir vel ikke EB-poeng lenger? Det andre gode alternativet til mellomlanding i CPH og ORD er å fly med KLM/Delta via AMS. Men siden det er i en annen allianse, så er vel det ute av bildet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Korteste reisetid med SK/UA er 14:40 .. reiser du på en dag det klaffer med Iceair, er det bare 10:30 ... KL/DL underkant av 12 timer ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vurderer denne, men er det stress med så kort connection i US?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hold deg langt unna IAD på vei inn i USA. Der er det stort sett MYE kø.
Et annet alternativ kan jo være Air Canada, enten via FRA, LHR eller CPH. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde det vært meg hadde jeg heller tatt Delta/KLM. Kun 1 stopp i AMS. Selvfølgelig ingen EB-poeng, men mye lavere pris. Så kan du heller bruke mellomlegget til en billigere tur med Star Alliance hvis du vil ha en del ekstra poeng.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Forslag ønskes til 'must sees' i SVG, BGO og TRD. | oy-viv | Reiseforum | 23 | 27-09-2016 22:44 |
Forslag til artig reiserute OSL-ARN? | CFN_001 | Reiseforum | 13 | 09-05-2012 12:39 |
Forslag til reisemål og reiserute | grindstein | Reiseforum | 1 | 09-01-2012 19:06 |
Forslag på reiserute? | jcnorway | Reiseforum | 21 | 12-06-2008 08:10 |
MSP-SFO-MSP med Northwest | KaiGywer | TripReports | 4 | 02-08-2005 22:19 |