![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Vil prøve meg på min første trip report her!
![]() 13/1-16/2 Ruten: KRS-OSL-FRA-ICN-HKG-BKK-BOM-COH-DEL-SIN-BKK-USM-BKK-CDG-CPH-OSL-KRS fik prøvd: SK (c) , OZ (f/c), TH (f), 9W (c), 6E (y), AI (y), SQ (c), PG (y) ![]() (booket delvis på USDM, LIFEMILES og paid tickets) Hoteller: Sheraton (Incheon) Siam Heritage (Bangkok) Palladium /former Shangri-la... forthcoming St. Regis (Mumbai) Rainbow cruises backwater (Kerala) Shangri-La (Delhi) Muang (Samui) Beach republic (Samui) Conrad (Bangkok) beklager gebrokken Norsk... Dansker som bor på sørlandet ![]() Last edited by tarkal; 24-02-2014 at 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Denne tur var opprindelig booket på en CT med THAI i C, sommeren '13. Rett før det ikke lengere skulle være mulig å booke med *A.. Så skulle have vært en tur i C med Thai via Paris til Bkk... Men etter at ha lest på mye rapporter om F-turer booket med USDM, kunne jeg ikke dy meg!
Slo til uten kjæresten visste det og booket turen til BKK t/r via ICN, HKG, CDG i first.. Og gav unnskyldningen at den opprindelige billet hadde blitt kansallert fra SAS.. han trodde vi nå skulle fly KLM i Y.. Det ble så hans bursdags overraskelse! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thailand | RH | Reiseforum | 6 | 21-04-2012 21:06 |
Air India får ikke mere drivstoff i India. | Trdfly | Flyforum | 3 | 09-03-2012 21:10 |
India tar grep i Air India | CK | Flyforum | 4 | 28-05-2011 14:35 |
tur/retur India, Kingfisher/Air India/BA? | torestabell | Reiseforum | 7 | 09-07-2010 15:00 |
Air India + Indian Airlines = Air India | CK | Flyforum | 6 | 24-05-2007 07:54 |