![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
I dag åpner den nye loungen CPH Apartment på Kastrup. Man kan kjøpe tilgang for 169 DKK per besøk. Er det noen selskaper som benytter den allerede?
Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det har da eksistert en lounge der i alle år vel?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Joda, men nå har det kommet en til på andre siden av gangen. Så den igår, og stusset på at det plutselig var to PP lounger. Var ikke innom.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg trodde greien var at Novia-loungen pusset opp (og ble til Apartment Lounge?) og at de brukte den nedlagte BA-loungen (BA begynte å bruke Novias) under oppusingen for "ordentlig kunder" (mens PP-kunder ble henvist til de tidligere røykerommene på messaninnivå).
Videre har vel PP alltid hatt tilgang både til Servisairs og Novias lounge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Mener også det er Novia loungen de har pusset opp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
169 DKK for 2 timer med tilgang til øl, vin og spiritus - burde trekke bra med folk ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har en layover i CPH på ca. 4 timer, og gever vel greit på å kjøpe meg loungeplass disse timene (har ikke statuskort e.l.). Hvilken lounge vil dere si er best (helhetlig)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har en flight via CPH hvor jeg har en 3 timer transfer. Har desverre ikke EBG og må i så fall kjøpe meg inn på loungen. Dette er i lunsjtider, så det jeg lurer på er om man får seg en pils og noe å bite i for inngangsbilletten?
Tenker da på CPH Apartment, noen som har erfaringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ja du gør.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Besøkte denne i desember, ikke imponerende på matfronten...
Last edited by Hagen; 21-01-2013 at 23:54. Reason: Skriveleif. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sier meg enig med Hagen. Utvalget var dårlig, men kvaliteten var over middels - en grei kyllingsuppe, brød, og noen grillspyd (de fikk hard medfart).
Loungen er dog veldig moderne og rolig. Pent og rent. Mye lesestoff tilgjengelig. God kaffe! (+ for fatøl!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det som var litt morsomt var at da jeg fikk spørsmål om hvilke av de to loungene jeg ville besøke og spurte om det var vesentlige forskjeller fikk jeg beskjed om at maten var bedre i CPH Apartment... Trodde jeg først hadde gått inn feil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Sitter i denne loungen nå, siden vi kom tidlig til CPH og det å booke om våre billigbilletter kostet mere enn det smakte.
Reisefølget som sliter med mannfluensa, var ikke veldig tung å be, når jeg foreslo at vi skulle ta en tur til denne loungen. For 169 kroner hadde jeg ikke de helt store forventningene, men jeg må si jeg ble positivt overrasket. Tilgang på øl, vin og sprit for de som vil ha det. Godt brød, litt pålegg, mineralvann, kaffe, te, no søtt å bite i, suppe og litt frukt, var det som sto på menyen. Nå kan jeg bare sammenligne med Loungen til sas på OSL og jeg synes denne her var minst like grei og helt klart verdt pengene, når man skal sitter her i et par timer. Det som drar opp er at det er stille og rolig, ikke minst er det comfy å sitte i stolene å se på det som skjer på gatene ved A og B pieren.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om Kastrup og transfer på Kastrup (CPH) | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 159 | 28-03-2025 09:44 |
Oslo SAS Lounge + SAS Gold Lounge | allby998 | TripReports | 1 | 17-11-2017 10:45 |
FRA LH Arrivals lounge / Welcome lounge | LNv22 | Reiseforum | 5 | 27-09-2010 00:45 |
BA stenger lounge på Kastrup | MartinL | Flyforum | 10 | 02-02-2010 14:30 |
SAS Lounge Kastrup | LN-TIB | Flyforum | 25 | 08-02-2009 16:20 |