![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,570
|
![]()
Jeg har abonnert på Flight International siden midt på syttitallet og fortsetter med det.
Imidlertid begynner det som man kan forstå å bli betydelige mengder med blader. (Ikke det eneste magasinet jeg abonnerer på forøvrig) Alle årganger ligger systematisk i esker. Noen som er interessert i dette? 37 årganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,570
|
![]()
Sist helg ble brukt til å dra frem samtlige årganger jeg har abonnert på fra 1974 og frem til idag. Det ble nærmere et par hundre kilo!
En gang i tiden tenkte jeg at det ville fungere som et mini-bibliotek. Nå finnes jo alle Flight magasinene fra 1909 tilgjengelig på nett. Da er det bedre å kvitte seg med papirversjonen før jeg får loftet i hue! Så de går til Flymuseet på Sola. Fytterakker'n for en jobb å finne frem alt fra loftet! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Air International får eget flight number code - D8 | Cecilie | Flyforum | 20 | 10-01-2016 10:41 |
Fire sider om Busy Bee i Flight International (1986) | Falcon | Flyhistorisk forum | 2 | 24-10-2009 13:19 |
Kjos intervuvet i Flight International | LN-MOW | Flyforum | 30 | 02-10-2007 19:07 |
Fra Flight International | SQ 777 | Flyforum | 1 | 21-11-2005 22:03 |
Mange feil i Flight International | EB | Flyforum | 18 | 25-04-2005 08:47 |