![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Hotel City Seasons Al Hamra i Abu Dhabi. Vi ankom i går kveld og oppdaget at Paven er i byen. Han kom på Søndag og blir til Fredag. på torsdag blir det "gudstjeneste" på stadion for 135.000 mennesker. Vi derimot drar videre i vår leiebil om en times tid. Første post er å dra ned på Cornichen å ta ett morgenbad. Det var ca 22 grader i vannet i Dubai i går og det er vel ikke noe kaldere her. Så blir det å tilbringe store deler av dagen i bilen. Skal inn i økenen og kjøre til Fujairah for å få tatt en dukkert i Omanbukta, så fjelltur til UAEs høyeste fjell Jebel Jais. Før vi etter ca 50 mil ender opp på Hilton Hotellet i Ras al Khaimah. BLir en spennede dag. Det er meldt tørt føre og veiene er bra med fartsgrense 140 her i Abu Dhabi. Ha en varm og tør dag til alle dere andre også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros. Ute er det minus 11 - men i resepsjonen brenner det på peisen og vi har nok kaffe. Møter stort sett hele dagen i dag...men det kan vel bli et glass rødt foran samme peisen i kveld. Ha en fin tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her har en akkurat våknet etter 11 timer dyp søvn, slik soving er jo slikt ungdommen holder på med
![]() Straks tar en beina fatt og får trimmet litt underveis til jobb. Ha en nydelig tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra rute R11 mot OSL. 10 minutter bak skjema, men hadde beregnet god tid i snøværet så null stress. SK841 til ZRH, minibuss til Lech også gondolen siste stykket opp til Oberlech er dagens resterende transportmidler. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim.
Valgte å sove en halvtime ekstra i dag, fristet bare ikke med å stå opp da jeg skulle/burde. Hurra for fleksitid, skjønner ikke at noen klarer seg uten det. Ha en strålende dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Så det er mange som klarer seg uten ![]() God formiddag fra Karl Johans gate. Jobb og så jobbintervju etter lunch. Det er noe sjefen her har ordna siden engasjementet mitt løper ut. Så jeg vet egentlig ikke helt hva jeg går til så vi får se. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra BKK.
Om solen skinner eller ikke vet jeg ikke. Det er vanskelig å se fra et smau eller bakgate. Fikk lapp på døren om ekstra utgifter for rengjøring av rommet. De kunne egentlig sagt: "Velkommen skal du som gjest være men vi liker å plage deg med unødvendig tull for det er god kundebehandling". Var vist brukt et håndkle til å tørke opp retur av peanøtter og vodka med høy promille og nå må handkle vaskes separat. 1500 baht takk. Legger ved et koselig bilde fra PG 930 i går. Like kjekt hver gang noen gjør slikt. Han gikk også barfot på do. ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra AMS. Fikk panikk for å reise hit uten velferdsoffiser, så i siste liten hyret jeg en nød-elefant.
Det gjorde tydeligvis susen og de kom bak med iPad etter take off og hentet oss frem til Fnatness class. Andre gang dette skjer med KLM. Veldig Kult!! Så da koste vi oss på et ellers fullt fly. Ha en fin en ![]() Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
KLM er vel blitt terrorisert av Velferdsoffiserer tidligere, så klok av skade osv ....
![]() G’morgen fra Vestsørøst. Oppe i otta som vanlig med bandittene. Behagelige 13 grader ute allerede og det er lovet 20, så vinteren forsvant så fort Superbowl var ute av byen. Blir etterhvert start på arbeidsuka og ved totiden kommer Amos og tømmer septiktanken. Ha en frydefull tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra det Sørlandske!
3 pluss og solskinn. Snøen smelter. Eneste minuset er at det er minus om natten. Det gir glatte veier på morgenkvisten. Det er noe dritt egentlig, og sikkert derfor jeg drikker. Middag på Bølgen og Moi i kveld og fly til Oslo i morgen tidlig. Fint om noen slår på varmen inne i Tiggerstaden. Liker det ikke kaldt.... Men ellers må du ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
For å dra det til flyrelatert diskusjon, så klarer mange å fly en interkontinental tur i economy, men ville nok heller vært i business dersom de hadde hatt mulighet til å velge det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Skredder i Abu Dhabi | peterfox | Reiseforum | 1 | 27-12-2013 16:53 |
God morgen fra Abu Dhabi. | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 01-06-2012 15:46 |
God morgen fra Abu Dhabi. | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 09-05-2012 16:15 |
Hotell i Abu Dhabi | LN-JAV | Reiseforum | 9 | 08-11-2011 20:14 |
Abu Dhabi ? Where to stay ? What to do ? | ENGM RAMP | Reiseforum | 4 | 05-01-2011 22:32 |