![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
.. men les artikkelen foer dere feller dommen ...
http://www.aftenposten.no/nyheter/dustoreverden/article949011.ece Den hevder at det ikke er forbrukerne som er dumme, men advokatene som er smarte .. men etter aa ha bodd her borte i seks aar, er jeg ikke sikker paa hva som er riktig .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det var kanskje noe i denne gaten som tok livet av småflyprodusentene også på 80/90-tallet? (Er man så dum å kjøpe seg fly, så husk på at det kan falle ned hvis man tar det opp i lufta...)
![]()
![]() |
#3 |
Escaping the blue box
|
![]()
Mine to personlige favoritter er nå den fra Jonsered om at man ikke må prøve å stanse kjedet (vi snakker selvfølgelig om en motorsag) med hendene, og den som Winnebago (tror jeg) måtte sette inn i instruksjonsboka, etter at en fyr hadde kjørt av veien. Han hadde satt på cruise control, og gått bak for å sette på kaffe........
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OT: Advarsel Komplett.no | M609 | Flyforum | 0 | 19-09-2007 09:09 |