![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2012
Location: Østlandet
Posts: 241
|
![]() Quote:
http://www.tu.no/kraft/2014/07/03/st...ede-resultater |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Det spørs vel litt hvor man er pålagt å reise til/fra; skal man litt i ulendt terreng kan kontrakter inneholde klausuler om at man skal ha fult ut fleksible billetter, sånn i tilfelle det skulle vise seg å være nødvendig å legge på sprang.
Og i andre enden av debatten; er det folk som bruker full C/J-fare for å dra på kontor-møter og ikke jakter på billig-biz så kan man jo skjønne at å hive ekstra 20k pr tur ut av vinduet er tull. Speiselt når man skal litt frem og tilbake. Og en tredje vinkling: mest sannsynlig er det folk som bestiller via et reisekontor som ikke er instruert skikkelig i at man fint kan klare seg på billig-biz i den grad man må ha biz, og at folk bare sier de skal fra A til B. -A |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) | ILS2 | TripReports | 20 | 27-05-2013 23:02 |
Bruk av Lufthansa first class lounger i Frankfurt | gardkarlsen | Reiseforum | 4 | 16-07-2011 17:28 |
Oppgradering fra Economy class til Business class hos Emirates Airline | KrisFlyer | Reiseforum | 2 | 27-11-2009 15:12 |
Lufthansa Business Class vs Thai Royal Silk Class - synspunkter? | kristian | Flyforum | 2 | 06-04-2008 21:28 |
Ny business class på LH | TG923 | Flyforum | 11 | 30-01-2007 23:08 |