![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Etter streikebråk tilbyr SAS Braathens billige sommerruter og kaffe, men kan få Konkurransetilsynet på nakken. Dessuten er det flere som er ute med sommertilbud.
http://pub.tv2.no/nettavisen/na24/naeringsliv/article622208.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nå må da konktilsynet gi seg med å mase...dette gjør SAS som plaster på såret for streikene, ikke for å knuse DY.
Hva om kontilsynet konsentrerte seg som bankenes gebyrer istedet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Jeg tror effekten for folk flest blir langt høyere om KT bruker ressurser på bank. forsikring og strømleverandører, ja. Jeg tviler på at dette sommersalget vil sende NAS i graven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg må innrømme at jeg ble litt forbanna da jeg så innslaget på Dagsrevyen i går.
Selv om jeg er ansatt og en smule subjektiv,synes jeg de går vel langt i å sverte SASBU i de reportasjene de har om selskapet.Nå er det snakk om en kampanje på 85000 billetter på 199kr og 299kr. På 2 min klarer de å trekke inn kritikk som streik,punktlighet, og sykmeldinger.Samt en BI ansatt i studio som uttaler seg i kritiske vendinger.I tillegg også at Konkurransetilsynet er på saken. Misforstå meg rett,det er ikke faktaene jeg reagerer mest på,men når man ser på innslaget under ett ,virker det på meg som om intensjonen er at seerne SKAL oppfatte dette som negativt. Media har et stort ansvar når det gjelder å presentere nyheter på en ballansert måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Det blir litt sånn at dersom SAS ikke hadde gjort noenting for å bedre forholdene til passasjerene så hadde journalistene laget sak om hvordan SAS ignorerte passasjerene og ikke gjorde noe for å få et bedre rykte. Når de derimot gjør noe både med pris og service blir vinklingen at de vil knuse DY. I ethvert marked ønsker selvsagt den ene å ta andeler fra konkurrenten. Det ville vært merkelig ellers. Skulle SAS lagt sine planer ut fra et mål om at Norwegian skulle få holde på sine andeler eller øke litt. Noen ganger skjønner jeg ikke hvordan KT mener SAS burde opptre.
Journalistene viser på ny sin udugelighet på dette området (også).
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser på Boarding at Germanwings legger ut 100.000 billetter til 9 EUR pr.stk.
Har ikke sett at noen har kritisert dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Nja men 292 + 50 servicefee (ved bestilling på nett) er ikke så alt for galt det heller
![]() |
#10 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvor lenge skal Norwegian være lillebror i forhold til SAS Braathens? Like lenge som Braathens SAFE var det i forhold til SAS? Dvs lenge etter at de var størst...
![]()
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Knskje Scanor kan svare meg på om dette tilbudet gjelder TOS-LYR og TOS-TRD. Finner ikke noe info om HVOR disse prisene gjelder.
Er f.eks TOS-LYR "innen nord-Norge" , og er TOS-TRD "mellom sør- og nord-norge"...??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Går du inn på web siden for å søke:
Server Error in '/BUS' Application |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
"Feilen" med SAS er at de er dyre...men nåde SAS om de retter opp "feilen"...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
Det hadde ikke Braathens SAFE noe i mot og ville på ingen måte si dem i mot. Det var de ikke tjent med. Jeg tror det samme vil skje med Norwegian. De har arvet underdog-stemplet fra Braathens og trives med dét og vil underbygge det. Der Braathens var "The Norwegian Flag Carrier" flyr vi nå med "Real Norwegians" (i motsetning til de svorske greiene over gata...). Det er mye ![]() Det blir interssant å se hva som skjer den dagen Norwegian blir storebror. Blir hylekoret av en tilsvarende dimensjon mot dem som den i lengre tid har vært mot SAS Braathens? Den som lever får se.
![]() |
![]() |
#17 | ||
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Til EB
Tror ikke det er noen fare med at de får rettet feilen i første omgang. Nå er det totalt havari. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Forstår ikke at en ikke tåler å få stilt spørsmål om dette. SAS Braathens har jo selv sagt at dem legger ut disse billettene som plaster på såret...for nettopp streiker, innstillinger og rot.
Prisene er jo flotte sett fra kunders ståsted. 199,- i Sør-Norge og 299,- til Nord-Norge er jo gode priser. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Løp og kjøp...
![]() |
![]() |
![]() |