![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]() Ja, tænk engang.... Ganske nydelig, hvis du spørger mig.. http://www.airliners.net/open.file/1037586/L/ Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 7,480
|
![]()
Helt enig Ole! Om än en A320/757 kopia är det en vacker skapelse
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,283
|
![]()
Til og med TU154 blir stilig i disse fargene:
http://www.airliners.net/open.file/0830088/L/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Nov 2004
Location: @ Romerikes Toscana
Posts: 5,220
|
![]()
Neimenn mine herrer da
![]() TU204 er da pen er den ikke? uansett? Om dere ikke har sett det enda, så ta dere en tur opp hit til GM en dag da vel og se 204'en som Channel Express bruker på TNT sin fraktrute.....Den er da smekker, og steike for en performance på den.... Desverre bruker nå TNT nå mer og mere Airbus A300 i B4 utgaven om jeg ikke tar helt feil... ![]()
__________________
I´ve been Teslified ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,418
|
![]()
Rart at ikke Aeroflot har TU204...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer ettellerannet..
Join Date: Sep 2004
Location: Hvam
Posts: 2,184
|
![]()
Absolutt pen maskin ja
![]() Jeg syntes nå TU-154 er ganske så rå uansprett. Spesielt i de nye Aeroflot fargene er den ganske så stilig. Men absolutt pen i de fargene der også
__________________
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,326
|
![]() Quote:
det kan oxo være at de ikke ønsker å bruke russiske maskiner i utenlandstrafikk, men til erstatning for 154 og IL86 burde den vel funke innenlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
Location: På bakken
Posts: 8,283
|
![]()
S7 er heller ikke helt happy med sine TU204 pga mye tech.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,128
|
![]()
En elegant maskin ja. Og i motsetning til de flate (forhistoriske?) cocpit-vinduene som man finner hos Airbus og Boeing, har TU204 vinduer som følger kurvaturen i cocpit-området
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2005
Location: Bergen
Posts: 711
|
![]() Quote:
Vel, akkurat den Tupolev versjonen bildet linker til er absolutt ingen A320-kopi ![]() Dt er en long-range versjon, som kan fly mellom vladivostok og moskva. Forståelig at det ikke alltid er like lett å fylle opp en Il-96 eller andre widebodies med lang nok rekkevidde på en slik innenlandsrute. Da er Tupoleven ypperlig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS ruter gennem tiderne - imponerende (engang) | karsten | Flyforum | 3 | 29-12-2007 13:46 |
"Papirfly" nok engang... på BGO ? | G-COLE | Flyforum | 2 | 15-10-2006 16:02 |