![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fantastisk å våkne til sne på bakken....måtte den ligge og måtte det komme mye mer. Ha en flott lørdag du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Storesand. Lørdagskaffen er unnagjort med et knippe artige nordmenn i marinaen og man fortsetter mot lunch "Downtown"
The Wolf of Wall Street var bra i går, men jeg er usikker på om mor eller jeg var mest skuffet over at hele 46 minutter ?!? var klippet bort i hallalversjonen ![]() Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ditto Vel, mangler fortsatt litt på skiføret. Litt ymse som må fikses hjemme før det blir en tur til Sandefjord. Ha en fin dag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra SAS Loungen på OSL. Nå som snøen kom passer det bra med 1 uke i varmere strøk merker jeg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God "morgen" fra Trondheim!
Her kom det et lite snødryss i går, så det er hvitt ute igjen. Med -12 på termometeret begynner det å ligne på vinter ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
G'formiddag fra Trondheim
Her er det vaskedag,men jeg har tatt på meg jobben som barnevakt, så da slipper jeg unna (",) Blir overnattingsbesøk til opphavet i ettermiddag,da benytter jeg sjansen til å stikke av til en kompis å drikke øl så kan opphavet være barnevakter.....*HIRR HIRR* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() God litt over lunsj fra det Sørlandske. Heldigvis er vinteren utsatt til mandag. I går morges meldte meteorolygen minusgrader fra i dag, men nå skal det ikke bli før til mandag. Måtte det bare komme ny utsettelse på mandag også. I dag er det Bizflyer Jr sin bursdag. Så den skal feires med stort selskap. Ellers får vi se hva dagen bringer. Solen skinner og det er jo alltid hyggelig selv om jeg gjerne skulle lagt ca 20 grader på gradestokken før jeg hadde blitt fornøyd. Er klar for sommer nå jeg!! Fortsatt god helg! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hei fra regnfulle Bergen. Spent på væromslaget her også. Skal være like over null og mye nedbør før det blir kaldt en uke. Alternativene er altså snø eller speilblank holke minst en uke. Har ellers skrudd av jobbmailen på telefonen. Det anbefales, så får en heller ta problemene på mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God ettermiddag fra Sortland!
Sola begynner å krype oppover horisonten igjen, og det gir mange bilder av samme motivet på Instagram tydeligvis. ![]() Dagen er spikra med sørovertur i ettermiddag/kveld fremst i en doning med 8 hjul, 55 passasjerseter, toalett og kaffemaskin. ![]() Ha en fortsatt fin helg der ute! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God ettermiddag fra DY 1816. Her har vi ristet fra oss over England. Da ristet det godt. Ble litt dokø etter at fasten seat belt-skiltet var på i rundt en time.
![]() ![]() Har nettopp prøvd varmretten Kylling med ris. Helt ok pluss. Men holdbarheten var til 27.05.14. ![]() Ønsker alle en fin lørdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Det er et lite blindspot over Nordsjøen.
G'morgen fra Dalstroka Ovenfor Atlanta. Her går man fra 16 minus til 16 pluss og regn, toden og tornadoer i omegnen. Rocker bra her nå! Håper ikke kabel og internett ryker .. kan ikke det når det er fotball på TV !! Guttungen har akkurat forlatt huset - han er på skolelaget i svømming og de skal ha stevne i olympiabassenget nede i Atlanta. Har noen ærender som skal gjøres, men det er uaktuelt å dra noe sted før dette været har passert .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Gamle Oslo. Snøen finner jeg liten nytte i, bortsett fra en liten glede i at jeg skal bort fra vinteren om drøye seks uker. Rolig kveld i heimen. Andebryst skal forsøkes sous vide, så blir det litt søtpotetpuré og rødløkmarmelade til. Jobben har besørget januarvinene, så det blir noe enkelt fra Italia til. Til dessert blir det panna cotta med lakris fra Johan Bülow. Fortreffelig lørdag ønskes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morrakvist fra Fnat Vegas. Rimelig sliten etter messe, men idag bærer det hjemover. Først med Virgin til LAX og videre derfra med BA. Desverre ikke 380…
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Forus. Her er man så vidt i gang med helgens første tolvtimers-økt. Satser på det blir en fredelig helg. Nå: Kaffe!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Snart klart for NFL Playoff fra Seattle. Ser ut som det også kan bli interessant værmessig. NO's skal få problemer med pasningsspillet sitt i 30-40 knops vind ,,, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God kveld fra Tananger,
Her er det kuling og hagelbyger ute i øyeblikket. Kofferten er pakket ferdig foran morgendagens flight sydover. Billett er kjøpt og innsjekk er allerede fortatt på SK1871 og videre med SK681 til FCO med min bedre halvdel. Neste uke tilbringes i omgivelser hvor mat og vin er i høysetet og med gode venner. Og så er det forhåpentligvis noe varmere med sol og lysere dager. Ha en fortsatt god helg Forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Ha en videre fin kveld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |