![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
ANA loungene er i hver ende av terminalen og siden vi ikke orker gå ble det United sin i midten #firstworldproblems
Fin utsikt herfra i det minste, ellers like slitt som United's flåte forøvrig ![]() SK C heimatt, gruer meg til i morgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God tidlig søndag fra Lillestrøm! Fortsatt våkner jeg tidlig etter Japan tur. :-) Vi var i ANA business lounge på Narita på tirsdag. Den synes vi var veldig bra! Turen hjem var knallbra med ANAs 787 Ja806a. For en service ombord! Sete 1K var flott og føltes veldig privat. :-) God søndag til alle og god tur hjem til Petter380.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra kantina på Oslo Lufthavn. Var alene her frem til nå. Ut på tur, og foruten det dere ser på bilde, så er det BKK og SGN som står på kartet. Ønsker alle en flott dag.
![]() Last edited by fluxie; 12-01-2014 at 06:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Gudd mårning fra barteland(eller vent litt.....nord-trøndelag er vel ikke det
![]() Her startet dagen kl.0434,så det kan bli en lang dag..... Ha en strålende dag (",) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad søndag...snart avreise for å teste AfterSon Tea i nettopp Son. Ha en bedre søndag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Utrolig så mye mer behagelig og effektivt å kjøre hjem på E18 når trafikken er liten og kjærringa sover
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Mårnings fra Sørlandet!
Et par kuldegrader her på morgenkvisten, og årets første snø har meldt sin ankomst i morgen. Men innen da er jeg på vei til USA. Blir en natt i New Jersey før Sydenekspressen har avgang fra EWR tirsdag morgen. Ha en fin søndag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen alle sammen
Er på vei til paris, første leg er tog til Oslo og der har vi visst litt tekniske problemer. står ett eller annet sted i skogen med avslåtte vogner og fikk opplyst problemer med trekk kraften. Virker som de jobber godt med saken. God tur over dammen Cecilie, gleder meg til tripreport fra Hawaii ![]() Ha en flott dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings på en måte, det er jo langt på dag.
Etter noen kraftige haglbyger i natt er det litt hvitt rundt om på hustakene her, solen skinner også, så fint det er det. Har kveiket opp i ovnen og lurer på hva vi kan finne på i dag. Ha en fin dag, og God tur til dere som er ute på tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag, ingen ting planlagt, ingen ting gjort.
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra det sørlandske som er badet i sol for en gangs skyld. Kan jo bli lenge til neste gang. Det trues med vinter her også. Ikke det at jeg trenger det altså.
Eneste jeg har gjort i dag er å sove lenge. Og nå skal det stekes egg & bacon. Jauda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra SK 4024. Ny uke er med andre ord i gang. Denne gang med en Oslo tur midt i, ellers blir det Narvik som vanlig.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God dag fra Oslo. Her har man faktisk gått en skitur fra Svartbekken til Rajebråten og tilbake. Helt ok første skitur, dog så var det kaos med parkeringa der oppe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
Det andre bildet er utsikten fra toalettet ombord, ganske nice med måned og det hele. Siden vi fløy så langt nord var det mørkt store deler av turen. Nå er trikset å prøve å holde seg våken i noen timer til før det blir en tidlig turen til kontoret. Blir greit det, sikkert en del som venter etter 3,5 uke vekke! Huff, blir en tung uke! Bare å telle ned til neste lang tur, 7 uker! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() God ettermiddag fra studentbyen, vasket no klær og ryddet litt men ellers fint lite gjort. Tirsdag starter dette skole-greiene igjen. I løpet av helgen har man også anskaffet seg no flybilletter til Dublin i mars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra båten til OJB
Her har man forsøkt å lage skøytebane ute på dekket, men ble ikke så vellykket. -3 og over 5 cm snø her ute. Kaldt og vått, men man har heldigvis kledt seg godt. Skulle heller ønske at jeg var på vei dit OJB eller Cecilie skal. Nå sitter man og venter på en avgjørelse om videre fremgang her ute... Håper på å få det som jeg vil ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra United Club EWR (C74)
I natt går turen hjem til Norge etter en tung helg med konsum nok for resten av måneden! Godt det er rett på jobb når jeg lander... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 13-01-2019 17:24 |
God søndag fra Hvalstad | Someone | Flyforum | 2 | 06-01-2019 14:47 |
God søndag fra Færøyene | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 8 | 09-07-2017 10:52 |
God søndag fra Yangon | robertaas | Flyforum | 22 | 20-03-2016 20:36 |