![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Dubai… Nå er det helg om ca 10 timer. Den skal startes med en lang svømmetur og avsluttes i sofaen med en god flaske rødvin og kona. Dette blir en tredagers langhelg da vi har en muslimsk helligdag som skal ”feires”.
I morgen skal diverse tyske V8ere prøves ut og kona skal godkjenne. Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra tåken og the Big O crossing. Jobben kaller. Trippeltrumf i dag, så får vel fylle opp kjøleskapet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har dette været denne morgen - før kulden setter inn:
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå TRD og "loungen" ved #32. Faktisk fint her no, straum til PC, fin utsikt i alle retningar mm. Opp "passe" tidleg for tur til Oslo.
Skal heim igjen seinare i dag med ein SK -800, skjønar ikkje kvifor ikkje SAS har same fine oppsett som DY ved nødutgang... Ha ein bra dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kjenner at det ble nok Krug i går...artig kombinasjon til pølser. Nå venter en dag med møter - blir nok en mye tidligere kveld i dag. Nyt torsdagen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
en typisk vinterdag morgen i sørvest Norge ; mørkt, 7 grader og regnbyger. Trøsten er at det går mot lysere tider. Ukemøte med en av våre hovedleverandører er på planen idag. Et knippe billetter for jobbreiser utover året er sikret. Ha en fin dag Forumister |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Narvik. Om noen timer blir det avreise til EVE og retur hjem, i dag omveien via TOS og OSL. Om jeg hadde tatt det vanlige flyet hadde det blitt 2 timers venting på OSL, og det gidder jeg ikke, så da blir det litt tidligere avreise og melkerute. Neste uke er SK291 tilbake, så da blir det tilbake til normalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra et sted over Skagerak, på vei til Alicante med SK4675. Samle poeng-tur/langhelg kun for hygge. Tykk tåke på OSL. Er straks klar for musserende
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er altså ikke noe hyggelig å bli ønsket "god helg" en torsdag morgen når man er totalt utkjørt og har 2 harde arbeidsdager igjen før man kan ta noe som tilnærmelsesvis måtte ligne en helg. Har ikke gledet meg så til helg siden i fjor!
![]() Sliter med beinet enda, og det tar dessverre alle krefter. Kombinert med dårlig søvn har jeg det skikkelig dritt for tiden. Mulig jeg må ty til brennevinet heller. Har du prøvd Krug til Kebab? Skal visst være en schlager. Og får du ikke tak i Krug, går det like bra med Cristall!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God torsdag og helg for noen fra Bodø!
I dag skjedde det noe skikkelig merkelig. Det falt noe hvitt ned fra himmelen, for første gang siden slutten av oktober. Håper vikrlig at dette kun var et engangstilfelle.. Dagen blir brukt på jobb, samt til bestlling av Limo fra EWR til Manhatten. Noen som har et selskap å annbefale? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra gullstova på OSL!
Nettopp fått op-up på flighten til EWR, ingenting er vel bedre på en tåkete OSL-morgen ![]() @SASDC8, For bestilling av transport i NY anbefaler jeg Carmel Limo, de har alt fra vanlige biler til limo til kurante priser. Sjekk ut www.carmellimo.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Vet ikke om jeg skal legge denne inn i spotteralerts, for jeg vet ikke hvor flyet skal, men G-MAJS tar akkurat nå av fra EVE, antakelig med soldater i retning OSL. Dette vil i så fall sannsynligvis bli en av de siste sjansene til å se en A300 i passasjerutgave på OSL. Sjekk FR24 om ikke denne antakelsen stemmer.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 16-01-2014 23:09 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 05-07-2013 00:23 |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 20 | 15-03-2013 14:40 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 20-02-2013 22:23 |
God morgen fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 19 | 24-01-2013 17:49 |