![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her kommer ett saftig utvalg av bilder fra min spottetur til LHR 11JAN14
![]() Jeg velger å ikke ha noen slags bildetekst på en del av bildene, de som har bildetekst vil dette stå under bildene ![]() Det var MANGE bilder å velge mellom men har tatt ut de beste 40 bildene av 1300 som ble tatt denne dagen. Bildene er lett redigerte, ikke for mye og heller ikke for lite, siden jeg var svært heldig med lyset denne dagen. Bildene er fra omtrent samme vinkel alle sammen, men forskjellige fly for hvert bilde ![]() ![]() BA B747-400 i One World farger. GCIVK har vi her. ![]() Air New Zealand, All Black, Boeing 777-300, ZKOKD ![]() ![]() Tarom Airbus A318-111, YRASB ![]() ![]() ![]() Ett av de flotteste fargene jeg har sett på en B787! B2733 er dette. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dette var Part 1 part 2 kommer om litt! Stay tuned! Last edited by LN-KRF; 14-01-2014 at 18:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Part 2 av bildene fra LHR 11JAN14
![]() Denne tar for seg en del mindre fly ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kommer nok en part 3 også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Part 3 of 3.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Måtte helt til LHR for å få SAS sin A320 :P Dett var dett folkens! Håper dere likte bildene! Jeg skal absolutt tilbake til LHR nå utover våren å ta ennda flere bilder! Myrtle Ave er en av de beste spotteplassene jeg noen sinne har vært på! Å det kan anbefales til ALLE som skal innom LHR å har en god del timer til overs, å ta turen hit! ![]() Om det er noen bilder dere ønsker å se, eller noe sånt så bare si fra, det er flere bilder her de kommer fra, har bare lagt ut ca 35 av 1300 bilder, så er ennda flere bilder, om det er en spesiell paint eller flytype, evt registrering dere vil se, så si i fra så skal jeg se om jeg har nettopp denne ![]() Enjoy! Last edited by LN-KRF; 14-01-2014 at 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Anders F
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Herlig serie dette ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette var en flott og spennende serie
![]() ![]() Lurer på å ta meg en tur på vårparten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjempe kule bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Data warehouse consultant
|
![]()
Kjempefine bilder! Hit må man ta turen! G-EUPE hadde en stilig paint!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Quote:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knallfin serie med mye pent
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Part 66, med bakgrunn fra forsvaret | torkberg | Flyteknisk forum | 0 | 27-02-2012 17:57 |
My CO experience - part 2, the complaints part | krølle | Reiseforum | 13 | 06-08-2010 14:40 |
Bilder fra spottertur PART II | VC-10 | Flyforum | 16 | 10-10-2005 12:08 |