![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet når SAS' januarsalg 2013 begynner?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Januar?
![]() Sorry ..... |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Du kom meg i forkjøpet der. Umulig å la være eh?
![]()
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ferdigscoret lissepasning .. selv Torres hadde truffet den ..
|
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Der er det vel i gang? Iallfall på IC-rutene!
|
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jepp. Samme priser som de kjørte for en måned siden etter nesten-konkursen, i hvert fall til PVG og PEK.
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Sa jeg ikke skulle la meg lure til å ta ekstra turer for å få gullkort og så klarer jeg ikke dy meg når det er triple poeng og greie priser.
![]()
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Trodde du ikke turte å booke med SAS?
![]() Hvor går turen, og hvor mye poeng raker du inn ? ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er reklame på Facebook for "sommerferie fra 399 kr", men ser ut som de billettene ikke er lagt ut ennå. Men er vel like om hjørnet da.
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Helgeturekstremist
|
![]()
Ser ingen problemer med å booke med dem, har faktisk reist mye med dem i det siste og har også mange bookinger med dem fremover. Om alt går etter planen vil jeg dukke opp i gullstua utover våren.
![]() Quote:
![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Den prisen er vel kun for en vei til Berlin og det tilbudet har allerede ligget ute.
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så pass mye poeng, spennende. Send gjerne routing på pm
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Begynner å forstå at jeg har bommet stygt da jeg trodde en måtte bestille billetter i julekalenderen den dagen det var var tilbud om tripple poeng. Regner med at det faktisk kun var å registerer seg den dagen også kunne en kjøpebilletter senere?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
![]() Så får vi se om alt går som planlagt med reise, poeng og status.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 29-12-2012 at 15:19. |
|
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
OSL-CPH-NRT som EBS?
|
![]() |
![]() |
#18 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Avslørt.
![]()
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
42780 grunnpoeng og 28520 ekstrapoeng, sant?
EDIT: Jeg må si at triple poeng (3x grunnpoeng/2x ekstrapoeng) for julekalenderens utvalgte destinasjoner, samt denne kampanjen som enkelte ble invitert til for tredoble grunnpoeng på samtlige destinasjoner er noe forvirrende. Man får vel ikke nidoble grunnpoeng hvis man reiser til en av de utvalgte destinasjonene i julekalenderen, og, for de som ble invitert mtp å sikre EBG også bestiller før 31/12 og således får triple poeng derfra óg? Last edited by Everest; 29-12-2012 at 16:05. |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du har vel ikke bommet på det... Tilbudene i julekalenderen med triple ekstrapoeng måtte vel bestilles samme dag. Tilbudet om triple nivåpoeng var ikke en del av julekalenderen og kan bestilles frem til 31. desember.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS tilbudstråd 2019 -> (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud) | mckvakk | Reiseforum | 66 | 14-02-2025 15:24 |
SAS tilbudstråd 2018 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud) | robertaas | Reiseforum | 62 | 18-10-2019 14:04 |
SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud) | Discus | Reiseforum | 459 | 29-12-2016 08:31 |
SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud) | Dash | Reiseforum | 536 | 30-12-2015 15:32 |
SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud) | hifiman | Reiseforum | 641 | 23-01-2015 13:39 |