![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvordan fungerer egentlig dette? Gjelder det samtdlige Radisson hoteller, eller kun noen utvalgte? Synes Radisson har dårlig info på sidene sine, og jeg skulle gjerne fått registrert noen netter på et hotell i New York.
Leste en tidligere tråd her, men det virket ikke til å vøære noen form for system i det hele tatt på poengskalaen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Radisson i USA får du poeng på, forøvrig, men automatikken er tidvis ganske dårlig.
Opptjening på: * Radisson BLU Hotels & Resorts * Radisson Edwardian Hotels * Radisson Hotels & Resorts * Park Inn (Europe, Middle east & Africa) * Country Inn & Suites (selected hotels...usikker hvem som er med) Se også denne: http://www.sas.no/no/EuroBonus/Nyheter/Rezidor-Group/ Hvor mye du tjener er en gåte...
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Ingen gåte - man opptjener 500 poeng per natt. http://www.flysas.com/shared/EuroBon...otels_Resorts/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
(Country Inn/Park Inn er fremdeles varierende)
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Etter at kjeden ble "re-brandet" til Radisson BLU
(fra Radisson SAS), så kommer i allefall poengene inn raskere enn før hos meg. Selv om det nå er 500 poeng, er dette som sagt ekstrapoeng - og ikke grunnpoeng som det var tidligere.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Raskere? Jeg bodde på en Radisson Blu hotell i Budapest for 3 uker siden og EB poengene mine har enda ikke kommet inn i kontoen min. Dessuten får jeg ikke til å registrere oppholdet mitt i Radisson Blu sine hjemmesider. Sier bare at det var mislykket uten noen grunn til det. Så alt er ikke blitt bedre. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Brat at det går an å etterregistrere på internett nå. Men hvor mye som kreves for bonusovernattinger er jo helt uklart. Men jeg konkluderer med at det er blitt dyrt og at det vel lønner seg å bruke Rica for øybelikket for bonusovernattinger?
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Man har kunnet etterregistrere bonuspoeng på nett ganske så lenge, allerede da det het Radisson SAS.
Quote:
Det koster 20.000 poeng på Radisson Blu. På Radisson i USA kan man ikke ta ut bonusovernatting. På Radisson Edwardian koster det 17.000 poeng - ble for øvrig satt ned fra 20.000 poeng i høst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Peter Fox
|
![]()
Radisson Blu på Trysil starter på 44K poeng, men det er "points well spent",
Det er jo alltid fullt og alt annet er "grise-dyrt";
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan man tjene både EB poeng og cc poeng?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
First har det også for EB
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
EB-poeng for overnattinger hos Radisson Blu | Glenn | Reiseforum | 12 | 13-10-2011 15:15 |
Doble SAS EuroBonus-poeng på Park Inn og Radisson Blu | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 18-05-2011 18:21 |
Doble SAS EuroBonus-poeng på Radisson Edwardian | FlightDeck | Reiseforum | 3 | 23-03-2011 22:02 |
Doble EuroBonus-poeng på Radisson BLU og Park Inn | FlightDeck | Reiseforum | 1 | 27-05-2010 14:21 |
EB-poeng for overnattinger på Radisson SAS/Blu | Martin | Reiseforum | 30 | 13-06-2009 22:07 |