![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ja, da prøvde jeg meg på nok en tur uten Fnat. Denne gang med BA761 til London. Resultat: ATC i UK kræsjet.
Fnate.... Kom hjem. Pleeease... Ha en bedre dag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det snør det snør tiddelibom. God morgen fra Bergen. En jente nede for telling, men storesøster skal nok ut på aketur. Håpe det blåser mindre i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra OSL snupper. Ligger vannrett under Moccamasteren og slurper innpå koffein fra kaffefilteret. Her ska tunga kaffemarineres. 12-timersvakt og pålagt pizza i ettermiddag, jadda karbohydratilhælvete.
Ha en fjong dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Sol og et par minus nå i morges. Ut å fikse julegaver, forhåpentligvis til dronninga selv. På grøtfest i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amatør
|
![]()
Urk, kanskje en mindre god morgen. Ble sparket ut av egen seng fordi gjesten skulle nedom Strømstad før bolaget stengte. Nå får jeg ikke sove igjen..
Dagens planer er nada.. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Sjeldent, men i dag måtte man måke snø gitt.
En tur på polet må til, slik at man har rødvin på bordet i kveld når det skal samles sammen til julebord. Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Grynt lørdag jobb tidlig o.s.v. Blir ikke bedre når man vet man skal tilbake imorgen også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Hektiskt på crew control i natt. Kollega benämnde det som bland det värsta han upplevt på 15 år. Telefonlinjerna blinkade så att jag undrade om jag drabbats av epilepsi. Lider med alla våra gäster och som har blivit fast på diverse ställen. Nåväl nu är det lugnet efter stormen så vi får vi se vad dagen bjuder på privat. Arlanda ser jag inte före måndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen,
Ny dag, nye muligheter. Håper dagen blir bedre idag enn igår, ganske irriterrende å ikke fått vært i Amsterdam, og fått med seg det som skulle skje der hos KLM. Har fått fyrt opp flimreboksen, så senere idag når Liverpool har slått West Ham - vil det hjelpe mye på humøret. Ha en fortreffelig dag, enten man er hjemme eller ute i den store verden.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hoy fra Oslo. Deilig å komme frem selv om gårsdagen ble kraftig amputert. Hatt en fin lørdag sålangt, må blir det lunsj på TGI Fridays, deretter litt avslapping på hotellet før det blir delillos på Rockefeller i kveld. Gleder meg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen ja! Etter et heidundrandes halvtimes tordenvær i går kveld, har temperaturen droppet til et mer normalt nivå, og nå er det vel like før det begynner å regne igjen.
Glad man ikke er ute å flyr om dagen - hadde nok moro med frustrerte 'wannabies' i går .. Og tydeligvis nok tøys is dag også. Så alle skulle hatt hver sin Fnat, så hadde trafikken gått knirkefritt. Dagens utskeielse blir et 'Tacky Christmas Jersey Party' .. ikke helt sikker på at jeg gleder meg ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske.
Etter et heller dårlig julebord i går på et av byens største hoteller ser jeg frem til kveldens 5 retter på Bølgen & Moi. Skål på dere! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra OSL | Millemor | Flyforum | 19 | 04-08-2018 18:30 |
God lørdag morgen fra OSL :) | Millemor | Flyforum | 21 | 08-08-2017 10:12 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 10 | 12-12-2015 17:25 |
God lørdag morgen fra OSL! | Concorde98 | Flyforum | 7 | 21-02-2015 20:54 |