![]() |
|
![]() |
#1 |
Livsnyter
|
![]()
Hvordan kan jeg finne ut hvilket fly som er satt opp til å fly en rute i "fremtiden".. Altså regnr på flyet?!
Og oppfølgingsspørsmål: Kan jeg finne ut hvilke seter som er installert på Business Class? Gjelder en KLM flight og var nysgjerrig på hvilke seter av gammel WBC de har i den maskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Du kan jo spørre i reg/atc forumet her på Flyprat. Noen på "innsiden" vil kanskje ta en kikk inn i glasskula for deg. Ellers er det så vidt meg bekjent ingen offentlig side slikt offentliggjøres. Det nærmeste er vel wideroe.no/er-flyet-i-rute dagen før eller United Airlines sin mobil app som legger ut tailnumber et par dager i forveien.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Siden du nevner en KLM flight regner jeg med du skal via AMS. Da kan du gå inn selv på Schiphol sine nettsider og se hvilken reg som er satt opp. Søk opp destinasjon elller flightnummer på denne linken. Trykk på "details" og du vil få opp informasjon om flytype/regnr der.
http://www.schiphol.nl/Travellers/Fl...Departures.htm (Gjelder dagen/kvelden før avreise). Last edited by Twin Otter; 26-11-2013 at 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor har SAS satt opp ekstra avgang til EVE i dag 16FEB? | Tarzan | Småprat | 3 | 16-02-2018 21:16 |
SAS.no (flytyper som er satt opp) | Fokker-50 | Småprat | 7 | 07-05-2013 10:18 |
SAS har satt opp servicehonoraret med 20% | Discus | Flyforum | 31 | 13-06-2010 14:59 |
Hvilket fly er satt opp på SK4609 i dag? | LN-KGL | Flyforum | 2 | 24-11-2005 10:20 |
Har Norwegian satt opp prisene... | EB | Flyforum | 17 | 05-05-2005 11:20 |