![]() |
|
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God fredag fra Skopje.
21 grader og delvis skyet er meldt for dagen. Egentig litt for varmt for det jeg ønsket som sightseeing-vær. Her har de bygd om mye av sentrum til neo-kassisistisk stil, ser nesten ut som om de skal bygge opp las Vegas, men kun med flombelysning og ikke neon.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Alt på plass på jobb, og mye av dagen skal gå med til feilsøking i noen finansielle tall. Pokerkveld med gutta, og siden jeg vant sist må jeg stå for mat og lokale og kona er "hevet" ut. Ha en fin dag og TFIF
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morn fra Trondheim
Du verdens min det er deilig å være ferdig med mnds.oppgjør !!!! Nå venter vi spent på resultatet..... ![]() ![]() Her blir det den reneste feriedagen ifht jobb iallefall. Ikveld venter Radisson Blu Royal Garden,boligmessa,middag ute og deretter natta på hotellet. Nest siste på MegaDo-challenge. Ha en strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Espen er det er ikke pent av deg og kaste ut fruen - for poker sin skyld
![]() Oslo nord har følgende vær denne morgen. ![]() God helg forresten. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hallais!
Det er alltid fornuftig ha en pokerkveld uten frua.. hehe. ![]() Her skal håret klippes i dag, mens man fortsatt venter på svar fra våre indiske venner ang SK943 søndag.. Månedsoppgjøret skal sendes inn og så er det helg! Vegas Baby, here i come.. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Øresundstoget fra Espergærde, retning Kastrup! Blir vel en svipptur innom 2. etg i kantinen før SAS flyr meg til Bergen!
Deretter blir det helgebesøk hos svigers i Hardanger... Ha en rigtig go' dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Juhu! Fredda'n!
Og for å si som salige Herbjørn Sørebø ville ha sagt det: Quote:
Ellers hadde jeg en fin tur til Nice i går. Var der dobbel så lenge som sist, faktisk. Og hvis det stemmer at man får 50 000 grunnpoeng som kun teller mot oppgradering i premie så mangler jeg bare 15k på 100k og da vanker det kanskje et platinum eller diamond eller hva de nå skal kalle det. Absolutt oppnåelig det. Bare en tur til Nice til kanskje, hehe. Jaja! Godt det er helg! Tror jeg må skjenke meg litt i kveld! Velfortjent om jeg skal si det selv! BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei herfra - etter noen arbeidsnarkomane uker "belønnes" man med formel 1 med en yacht som tribune og en neger med navn JayZ i Abu Dhabi. Jeg er ikke veldig begeistret for sport eller rap, men la gå.
![]() Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Er det så himla mye å rope hurra for selv om det er fredag og helg i vente? Kveldsvakt og to 12-timere på OSL, så det blir ikke mye fuzz på denne karen.
Fikk forresten ny kollega hos oss i dag, ex-BU og ex-SAS så dette blir bra. Ha en kjempe kjempe kjempe kjempefin helg.
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen .. miserabel dag på flere måter. Ute bøtter det ned og om noen timer skal min trofaste følgesvenn de siste 15 år forfremmes til hundehimmelen. Må han få fred og fri for all lidelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God ettermiddag fra blåbyen i Nord.
Her nyter man siste dag med 20 tall i alderen, med å vaske leilighet og å jobbe seg nedover på linje 23-720. Regner med at det vanker pepper etter hvert i hyller og skap på jobben, men det får jeg bare ta som det kommer. Man er da hvertfall halvveis til 60! ![]() Ha en fin dag, og ikke minst en måteholden helg! ![]()
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Ehh... hvordan har du klart å leve så lenge
![]() ![]() Ikke lenge til jeg også går fra å være mellom 20 og 30 til å være mellom 30 og 40 ![]() God ettermiddag fra SNO Her sitter jeg og venter mens kontrollrommet holder på å få alt klart, for at vi skal kunne fortsette. Det er ikke bare bare å gjøre det. Hjemreise på søndag ser det ut til, men lite tid til avslapping da det blir test på jobben neste uke. Altså masse å gjøre. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Da var arbeidsuken allerede ferdig , 2 dager her og 3 i UK. Neste uke blir om trent det samme , de 3 første i ABZ , ut mandag morgen med 4611. Helgen skal brukes med familien. Den starter i kveld med konsert av Ole Paus i Sola Kulturhus. Ha en fin helg alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God helg alle sammen:-)
En bokstavelig flyhilsen m wifi ombord i LN-RCX, som bringer oss til venner i Harstad for helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Isj og æsj og dobbel bæsj!
Fått infeksjon i stingene. Antibiotika og se igjen til mandag. Så det ble ikke ut med sting i dag. Men bedre å la dem sitte i hvis alternativet er at det sprekker! Er det rart jeg drikker??? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Da er man fremme på hytta i Sør Afrika, øl er kaldt, bålet tent og fjordhestene grynter i elva. Livet er bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Er vel ikke den som skal klage over hva folk klarer få til på en helgetur, men er det ikke litt upraktisk plassering av hytte om Oslo er din lokasjon?
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Det er å pirke på det.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|