![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Bislett, frokosten er fortært og skjorta er på..fortsatt noen få minutter igjen til jeg må slenge på meg frakk og hatt for å komme meg ut herfra! Merkelig det der at det generelt er så mye lettere å stå opp på fredager.
Har litt å få unna på jobb idag før helgen, så ser frem til lønningspilsen ikveld. Jeg får ikke lønn før den 15ende altså, men det må være lov å dele gleden andre har med sin lønningspils? ![]() En kjapp tur oppom Lillestrøm for en liten befaring blir det også da undertegnende skal passe den byen der oppe den første uka som kommer nå. Ha en fortreffelig fin dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag. Jobben kaller og ser vel ut til å bli sånn halvhektisk. Hjem og lage pizza i kveld. Med Tipo 0 og en god Salsiccia pølse og prosciutto fra Toscana bør den bli grei. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp fra Forus. Siste innspurt før det er helg. Satser på en fredelig dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
evig optimist
|
![]()
God morgen fra osl. Jobb og jobb, og ikke hjelper det at det er fredag heller, jobbehelg. 5-14 lørdag og søndag. Blæ...
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Jomtien, hvor solen skinner fra lettskyet himmel, gradestokken melder 33 grader og det er helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mornings fra OSL og SK336. Arbeidsdag i Trondheim før velfortjent rolig helg i hovedstaden.
Når man sitter med kaffen og ser utover et høstklart OSL i morgensola er livet egentlig ganske bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Gnurk fra det Sørlandske!
6 grader og relativt greit vær. Jeg er trøtt som fy etter ei uke med 5-5,5 timers søvn hver natt. Tenker jeg skal ta det rolig i kveld og få en lang natts søvn i natt. Men først må det jobbes. God helg! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra loungen på GM. Klar for ukens andre tulltur, i dag til Berlin. Tilbake i ettermiddag og rett på møte her på Gardermoen til imorgen før vi legger kursen til Kristiansund for familiemiddag
![]() Ha en bedre,
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Raking i hage i dag etter vindens herjinger i går.
Begynner å krible i reiseføttene, noe sliten.. Men MNL om 5 dager med bl. a. SQ 380 og senere Boracay med PAL Express og Shangri-La der . Lover godt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra kontoret i Oslo sentrum! Litt trett i dag etter en litt sen kveld i går.
Årsaken var ikke fyll og fanteri (dessverre), men at svigers kommer på helgebesøk fra i ettermiddag av. Så da måtte man til å shine kåken en smule, og det tar sin tid. Ser frem til helgen, med god værmelding og to ivrige barnevakter i hus kan det blir riktig så trivelig. Svigerfar har bursdag på lørdag, så da blir det vel å forsøke å lage seg et bedre middagsmåltid. En riktig god helg ønskes alle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
Ikke glem å varmebehandle den langreiste maten da De ![]() Her på gard`n blir det derimot kortreist mat, brød og sirkus fra Rimi. Været er også såpass bra at man nesten ikke trenger sokker i crocksa når man skal ut ![]() Da må dere kaste dere i løvet og nyte helgen.
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Fredag, midtveiseksamen, innlevering og jobbhelg. Har både kjØlig drikke og no druesaft klart til helgen starter sånn 1800 på lørdag så er lys i enden av denne metaforiske tunellen, da det ikke er så mye av det ute når man er ferdig med jobbinga. Som sagt over så er været bra men noen har glemt å fortelle det til temperaturen...
Om 3 uker har man akkurat trasket ut av underetasjen på en slik A380 tilhørende noen tyskere, i et land hvor det er betydelig varmere enn her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flysitter
|
![]()
God æfta fra Galemoen. Da har man landa etter å ha fått svenske jernbanen på rett spor. Så forresten en kul ting før landing på OSL, en bonde litt før kløfta har pløyd Skrik på jordet sitt..
Ha en støyfri en folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
![]() God ettermiddag fra Kollen. Fortsatt døgnvill etter USA-turen forrige uke. Så døgnvill at i natt/morges gav jeg opp og sto opp igjen. Så sovner jeg kanskje godt i kveld, og rekker til Jessheim klokken to i morgen for å assistere moderen med transport av noen litt større ting hun vil ha hjem til seg ![]() Siste fredag før man er tilbake på Berger, så helgen skal nytes. Ha en god en ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen! Fruen skal til kiropraktor, så da må Konekoker'n fyres opp. Freddasbilder er gjenopplivet, og guttungen er fortsatt i Washington. Har så smått begynt å lese den nye Skogsmatrosen og regner med å få gjort unna en god slump i løpet av helgen.
Sol og fint i dag også, men heldigvis ikke 33 grader. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Jovisst er det fredag.
Fant akkurat ut at det ER vin å få i biz-loungen(e) til Thai på BKK, i alle fall i `hovedloungen´ deres, i en litt bortgjemt liten bar til høyre for registreringsområde. Har og funnet ut at det er nesten like vanskelig å komme seg ut av Thailand uten pass og arrival/departure card (stjålet), som å komme seg inn. Men er vel allerede i ferd med å bli en opplevelse en ikke ville vært (helt) foruten, nå vet jeg hvordan den norske ambassaden ser ut og. ![]() SKÅL ! (synes jeg fortjener det akkurat nå). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
'Welcome to the world of international men's football, Mr. Høgmo', sa kommentatoren på ESPN tørt ...
Velvel - får kose meg med Mix Diskerud og USA-Jamaica.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tjohei, det er fredag! | kimpe | Flyforum | 18 | 04-08-2018 04:27 |
Så det Fredag | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 15 | 12-01-2018 18:24 |
Da var det fredag! | Concorde98 | Flyforum | 15 | 22-07-2016 23:57 |