![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, skal innom en del flyplasser det neste året med tidvis veldig land ventetid og lurer derfor på hva som gir den billigste tilgangen på lounger.
Skal ihvertfall innom, OSL, CPH, DOH, DXB, PEK, HKG, AMS, HEL + en del andre som jeg ikke er helt sikker på enda. Tenkte da på f.eks. Diner's, ser det koster 695,- for ett år, gjelder dette fra dato bestilt + 1 år eller 1.Januar - 31. Desember? Er det mulig å si opp når som helst? Er det noen andre kort som anbefales? Er student, så noe med studentrabatt ville vært greit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Med Diners må du betale pr. besøk i tillegg. Med Twocards får du prioritypass, også med pay-per-visit. (Er du student kan det jo hende det er trøblete å få kredittkort.)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
399 euro for prioritypass uten begrensninger. 399dollar hvis du har mulighet for amerikansk adresse, type jetcarrier skal vel funke?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Forøvrig synes jeg mange av både Diners og Priority loungene kan være sørgelige greier ift hva noen flyselskaper har å by på. Skal du fly mye er det beste å samle poeng til status som gir gratis lounge adgang, men det er jo ingen avhengig av lojalitet til en av alliansene. Last edited by GinTonic; 21-09-2012 at 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
United Club gir deg tilgang til alle Star Business lounger, men du maa reise med Star for aa faa tilgang, bortsett fra UA sine egne Clubs der man har tilgang uansett hvem man reiser med + to gjester. Man kan ha addresse i Norge:
http://www.united.com/web/en-US/cont...nge/rates.aspx Uten status koster det 475 dollar per aar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Tror united club er et godt tips. Vær bare obs på at jeg måtte krangle meg inn på OSL og hørt om lignende historier på CPH. Gjester tror jeg du kan glemme på disse stedene. Hadde ikke problemer i FRA eller VIE. Diners er vel gratis første år, og tillegskort koster 200 kr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Tror dog det kan bli toeft for en student aa bli innvilget for det kortet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nok en artikkel om "slik får du lounge tilgang blablabla..." En morsom vri er at journalisten forteller man kan smigre seg inn på andre reisendes gjestekvote. Frekt, men definitivt billigst, for de som driver med den slags.
Artikkel |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Oryx Lounge på DOH koster QAR140 dersom du ikke har adgang på "normal" måte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Eller for ca. halve prisen med Diners?
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Aner ikke. Dem som har DC kan sikkert finne ut av det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Handelsbanken Platinum 1500 per år og full PP tilgang...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Joda, Oryx Lounge i Doha er også tilgjengelig for Diners Club.
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Vil det si at de har inkludert PP Prestige som separat ville kostet mer en kortet?
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
http://handelsbanken.no/shb/inet/ist...25782500486BFC |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hva er krav til inntekt/formue hos Handelsbanken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Diners har ihvertfall tidligere hatt studentkort, kravet var at man var student paa mastergradnivaa, men ellers ingen krav. Om de har dette fortsatt er jeg ikke sikker paa. Aarsavgiften var lavere enn vanlig.
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det oppgir de ikke, Handelsbanken bruker fortsatt totalvurdering og har stort sett nye kunder inne til samtale. Platinum er vel forbeholdt kunder med solid økonomi og et kundeforhold til banken. Minste kredittgrense er 100.000kr ut fra det jeg vet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
”Setebeltet festes..... strammes..... og løsnes på denne måten...” | BSSW | TripReports | 82 | 06-06-2013 23:43 |
Hvilke lounger har man tilgang til når man reiser med TG, LH osv? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-05-2012 15:40 |
Air France-lounger CDG og KLM-lounger AMS | jb1 | Reiseforum | 4 | 09-02-2010 15:10 |
Lisboa på gamle måten... | EB | TripReports | 27 | 11-10-2005 05:49 |