![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg prøver å bestille en reise med TK til IST og videre, og vil ha med innenrikstilslutning fra BGO. Både Gotogate, Turkish osv gir gjennomgående priser uten problemer, men hos WF kan man ikke selge ruten. De sier at enkelte priser er stengt for enkelte byråer. WF selger bare TK fra OSL, selv om TK har codeshare med SK på alle involverte segment BGO-OSL eller BGO-CPH.
For meg virker det umiddelbart snålt at eksterne byråer får tilgang til helt kurante *A-forbindelser mens WF ikke får selge dem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis jeg ikke tar feil, er det vel fordi wideroe.no utesteder billetter på eget billettnummer, så de er ikke et reisebyrå i tradisjonell forstand. Jeg har f. eks. opplevd å ikke kunne bestille Lufthansa operert av Air Dolomiti innen Europa av samme grunn. Derfor vil man i noen tilfeller oppleve at enkelte kampanjebilletter kan bookes via Expedia, men ikke Wideroe - med all den smerte det medfører mht. forskjell i kunderservicenivå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Mye muli at TK ikke tillater å kombinere kampanjeprisene med tilslutning også. Slett ikke uvanlig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jo, men det er ikke bare blokket for kampanjepriser, men alle kategorier. Og TK tillater gjennomgående prising hos Supersaver, Gotogate, osv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kun på egne dokumenter. Dette er ganske vanlig ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skjønner! Takk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Rarere er det jo at de ikke engang kan sende ut SAS sine kampanje billetter til USA og Asia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med å bestille visum til Hvite-Russland fra Norge? | DCHalvorsen | Reiseforum | 17 | 27-01-2016 12:13 |
Er det mulig å bestille en oppmerksomhet til noen ombord? | mcduck | Småprat | 7 | 27-10-2015 20:19 |
Mulig å bestille sammenhengende BA-billett fra Norge på ba.com (TRD m.fl.) | vstenhjem | Reiseforum | 6 | 19-08-2010 18:43 |
Leppa fra Irland skal bestille 300 nye fly | MartinL | Flyforum | 39 | 01-07-2009 20:07 |