![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Om ca. 4 timer går flyet til Seoul og dermed to nye flyplasser (tok hurtigtog hit fra PEK) og nytt flyselskap: KE - Korean Air!
De skal stille med en A333, og mandag venter selvsagt A380 til CDG ![]() Tips om Seoul tas i mot med takk - har kun to hele dager denne gangen ![]() God helg til dere som holder hjulene i gang hjemme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra SIN
Her har man en del timer til gode før man skal sette seg om bord i en A343 til ZRH. Har i løpet av turen min fått 3 nye flyplasser, og 2 nye flytyper, på listen. Kan ikke klage på det. Sikkert varmt og klamt ute, men får se hva man finner på før avreise. Antar at det blir en tur inn til byen for å ta en titt. Ha en fin fredag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra kontorstolen i nordre del av Oslo med lettskyet vær og innflyvning til Gardermoen rett over kontoret denne morgen. kanskje man fanger opp noen store fugler også.
Ha en god helg folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Straks OLCI for turen i morra og det regner ute.Jeg har fått kaffe i koppen og hyggelige hilsener på telefonen. Tidlig avslutning idag - ha en superb fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Travel uke med mye reising går mot slutten. Neste uke blir også travel så helgen skal gå med til opplading. Men først, pressekonferanse med lokale media i forbindelse med felles 30-års Jubileum for Sola Flystasjon Flyklubb og Flyhistorisk Museum Sola nå i formiddag foran neste lørdag's Flydag på Sola. Følg med i media for omtale og på sosiale medier for hva som skjer. Ha en god dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra OSL. Vel plassert ved gate 13 før SAS skal ta oss til BGO om en times tid. Første flytur for jr. som således kan skryte på seg to nye flyplasser, et nytt flyselskap og en ny flytype idag. Men er jo snart 8 uker så på tide og prøve det. Security gikk som en drøm, og genialt og reise med ergobaby som gjør at man slipper ta han ut gjennom kontrollen. Endelig mål er Rosendal, så blir vel noen ferger senere i dag også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her er det ikke veldig mye som står på planen i dag annet enn en tur ut på golfbanen. Rusten har så smått begynt å slippe taket, så kanskje kommer formen igjen snart også?
Ser også ut til at jeg henger meg på helgens Flyprat-happening, så det blir jo i så fall morsomt. Fly og hotell er i hvert fall booket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Split
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - snart er det helg og da blir det
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag (eller er det tidlig ettermiddag allerede?) fra KRS. Venter på SK214, så hjem og gifte vekk en bror i helgen, før det farer tilbake med SK215 søndag. God helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra Forus. Denne uka har gått rimelig fort unna og nå er det jammen øyeblikk helg for min del. Jeg og gleder meg til helgens happening mellom Oslo og Barcelona. Da får man bite i det sure eplet og finne seg i tidlig oppstandelse på en frilørdag. Men på søndag. Da skal man sove lenge. Neste uke kan fort bli travel med tanke på oljemessen som begynner på mandag. Ha en god helg forumister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Endelig helg!
Egentlig ingen planer før svippturen til BCN i morgen. Det ble en lang natt med tekniske problemer og mye feilretting. Nytt tastatur hjalp ikke situasjonen ![]() ![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God fredag fra Forus!
Snart på tide å komme seg hjemover! Kjenner at det skal bli godt å synke ned i godstolen med en kald en etter en lang uke! Ha en fin en forumister! ![]() Someone: Quote:
![]() http://www.rodne.no/wp-content/uploa...5_2014_web.pdf
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 22-08-2014 at 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God eftermiddag, snart helg og blåtur med bedriften! skulle faktiskt heller vært med på mr til BCN, men dette får komme som en god nr 2.
God helg til alle når den tid kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Endelig helg, etter snart 3,5 ukes ferie. Nuvel, god kveld fra Gamle Oslo. Rakk såvidt innsjekk hos Air Berlin, for den Tegel-bussen tok sannelig over en time fra Alex denne gang. På tide å bygge ny flyplass, kanskje....
...ellers var det sommerferiens beste og roligste flytur, selv om det sjokoladekakestykket som ble servert var svært lite. :-) God resten-av-fredagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Happy fredag! | kimpe | Flyforum | 17 | 07-04-2017 16:34 |
Happy fredag ifra Sepilok | jameson82 | Flyforum | 17 | 29-11-2013 23:46 |
God Torsdag og Happy Valentine's Day fra Koh Samui! | Robbiedeluxe | Flyforum | 16 | 15-02-2013 02:55 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |