![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Satt i dag tidlig og dinglet med bena utenfor billettkontoret til SAS, mens jeg ventet, fikk jeg sola flatt innover gulvene mot syd, altså Landside.
Da fikk jeg for meg at enten var gulvene svært skitne eller slitte. Tankerekka holdt ikke helt ut, så jeg gikk ikke bort for å sjekke videre når jeg var ferdig på kontorer. Begynner gulvene i avgangshallen før security å bli slitte, eller er det bare øynene mune som lurer meg??
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Høres merkelig ut, det er rengjøring over hele terminalen hver natt. Muligens sola gjorde et lite puss?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De har brukt slutten av våren og begynnelsen av sommeren på å behandle gulvet på en slags måte, men jeg vet ikke hvordan det var meningen at det skulle bli. Det ser mattere ut enn før.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trøbbel i tårnet på OSL? | kekker | Småprat | 7 | 02-06-2013 05:21 |
Lyst på å jobbe i/med Flightradar24? | LN-MOW | Register- og ATC-Forum | 0 | 11-08-2012 14:40 |
Trøtte og slitne piloter i Danmark | MD11 | Flyforum | 54 | 24-04-2011 12:56 |